kjetilbm Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Hei! Har en 1982 modell Adria campingvogn på 450 cm (tror jeg). Det er en dobbelseng bakerst i vogna, som skal kunne gjøres om til sittegruppe. I tillegg er det en liten enkeltseng helt foran i vogna. Planen var å bruke denne til festivalvogn, derfor har jeg veldig grovt og brutalt revet ut kjøkken og baderomsinteriør, samt et høyt skap som stod der. Det må selvsigende påberegnes litt jobb for å få denne vogna "bra". Blant annet å fikse/bytte døra, fjerne stiftene som står igjen i veggene + div annet. Vogna er som sagt 1982 modell, det vil si veteran, noe som gjør at den er gratis å eie. Det står skilt på den i dag, alt teknisk er i ok stand så det er bare tut og kjør. I tillegg kan det nevnes at vogna er liten og lett nok til at jeg lovlig kan trekke den bak min E34 520i med kun førerkort klasse B. Bud ønskes, men jeg gjør oppmerksom på at jeg ikke er nødt til å selge vogna, så om jeg ikke får en pris jeg er fornøyd med beholder jeg den gladelig selv. Foran Midten Bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 Nå med bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Hadde håpet på et sted mellom tre og fem tusen, men aner ikke hva den faktisk er verdt. Derfor er jeg åpen for bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Bilder innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Oppdatert første post med bilder nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Går`e ann og rygge snickers på den dassen der el ? Som alle vet er jo ikke festivaldasser no særlig delikate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Vet ikke har aldri brukt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Går billig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 frister. er det fukt i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 Det er nok litt fukt i den ja... døra er mest preget, så den må byttes eller fikses. Men ikke noe alvorlig. Får jeg ikke solgt den bruker jeg den selv som Gatebil vogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå