Dralle Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Noen som vet om noen som tar på seg sandblåsing i Ålesund, eller i nærheten? Har en travers og litt forskjellig som jeg vil ha blåst mvh
Jås Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Om du ikke finner noen i nærheten så er det en her i Ørsta som har greie priser og som oftest tar delene kjapt.
Dralle Skrevet August 20, 2012 Forfatter Skrevet August 20, 2012 jaja, men er ikke fremmed for å ta en tur til Ørsta. Kom gjerne med mer info
Jås Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 http://www.gulesider.no/firma/sandblåsaren:p10004360007
Dralle Skrevet September 8, 2012 Forfatter Skrevet September 8, 2012 Få vel komme med en anbefaling her, hvis det er noen andre som vil ha noe sandblåst. Var verdt en tur til Ørsta for min del vertfall Kjempefornøyd med resultatet og delene tok han mens jeg venta. Ikke var det dyrt heller Han var interessert i mer arbeid, så lovte jeg skulle nevne det her inne. Han sa vel også at han kunne levere deler til Ørsta Stål for pulverlakkering for de som var interessert i det. telefon: Sandblåsaren 47505024 danskiii reagerte på dette 1
Jås Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Se der ja! Han har tatt veldig mye til meg også,og han har kontakter på ørsta stål(vik ørsta) da han blåser endel til de også. Jeg har fått alt mitt pulverlakka der etterpå,blir finere enn nytt!..
haybimmsen Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Er en Søvik med på ellingsøya med om du ikke vil kjøre så langt neste gang
Dralle Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 Var litt sent for min del da men. Kjekt å vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå