daners Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Noen som vet hvor eg kan få kjøpt dice medabridge til e39 for en vetig pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbtek Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Prøvd Ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 jepp men lurte på andre muligheter for å få tak i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgenskogas Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Tenker du på å handle brukt, eller fra Norge? Hvilken årsmodell er e36'n din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 brukt eller fra norge ja, skal ha til e39 e36 er 91 modell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Kan du ikke bare kjøpe fra statene, via f.eks JetCarrier da? Vet ikke om det er noen her i landet som forhandler disse. Ps: Grom Audio har en tilsvarende unit som støtter Android. Har imidlertid ikke testet denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgenskogas Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 brukt eller fra norge ja, skal ha til e39 e36 er 91 modell...Fikk ikke med meg at du skrev e39 i første posten, hehe Jeg sjekket litt rundt når jeg skulle ha Mediabridge til min e39, fant en brukt den gangen, men han som skulle selge den skulle ha mer enn det kostet å kjøpe den fra utlandet. Så da var valget enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Ser ut som det blir ebay:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgenskogas Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Litt info før du bestiller Does my 5 Series, X5, X3, Z4, or 7 Series have DSP? 5 Series, X5, 7 Series - Vehicles without navigation will have a button clearly marked "DSP". If your car has navigation, there will be a "DSP" function in the main menu settings. X3, Z4 - As you scroll through your audio functions (bass, treble, etc), there will be an option that states either "DSP", "Concert", "Hall", "Jazz" or something along those lines. If you do not have DSP, you DO NOT need the DSP Adapter. If I do have DSP, how do I know whether or not I need the additional DSP adapter? If you have a '99-'01 7 Series, you most definitely need the additional DSP adapter. If you have a '97-'01 5 Series, you most definitely need the additional DSP adapter. If you have a '02-'03 5 Series, you MAY need the DSP adapter (see below) If you have a '00-'01 X5, you most definitely need the additional DSP adapter. If you have a '02-'06 X5, you MAY need the DSP adapter (see below) If you have a 2003 Z4, you most definitely need the additional DSP adapter. If you have a '04-'09 Z4, you MAY need the DSP adapter (see below) If you have a '03-'09 X3, it is highly unlikely that you will need the additional DSP adapter. What if I might need the additional DSP adapter? We need to locate the factory CD Changer Connections to identify which set of cables are present. Head to our youtube channel (BavSound) and search for your vehicle's iPod Integration Kit install guide (example: 5 Series iPod) to see the location of the factory CD Changer connections. There will be one of the three sets of connections present in your BMW which will determine whether you need a DSP adapter: (3 pin male, 6 pin male) - You do not need the additional DSP adapter. (3 pin male, round coaxial cable) - You need the additional DSP adapter. (3 pin male, 6 pin male, round coaxial cable) - You probably don't need the additional DSP adapter. You may wish to order it just in case, but may have to return it. DSP adapteret kan bestilles i etterkant også, men greit å få det med HVIS du trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Takk for den... greit å vite siden eg har en 99 mod e39, og står jo at då trenger eg det mest sannsynlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 noen som forresten har en god side å bestille fra? fant en men de ville ikkje sende til norge... og de andre har ikkje dsp adapter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgenskogas Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Kan være greit å gå inn via ebay.no (dått NO), tror alle treffene du får opp der er de som sender world wide. Disse er vel billigst på Mediabridgen og de har DSP: http://stores.ebay.com/performancemp3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgenskogas Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 De selger den som en pakke: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0943614935 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 høres ut som du har litt peiling på dette... ka er forskjell på dice mediabridge og silver line duo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgenskogas Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Jeg har ikke sett så mye på DUOen, men du kan vel fint si at det er lillebroren til Mediabridgen. Om jeg husker rett så er det ikke mulig å bruke funksjonsknappene på rattet og spilleren for å bytte låtene du spiller når du bruker DUOen. Det eneste DUOen har som Mediabridge ikke har er en IR mottaker og en fjernkontroll. Med Mediabridgen kan du kontrollere fra spilleren og rattet, du kan også koble til via blåtann til Mediabridgen. Og ikke minst, du får med mikrofon med Mediabridgen slik at du får handsfree i bilen når du har koblet til via bluetooth. Har du telefonknapp på rattet ditt? Denne kan med Mediabridgen brukes til taleoppringing evt Siri på iPhone. Og det fungerer sikkert fint på Androidteleoner også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå