mekkern92 Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Heisann:D Da har jeg kjøpt meg "Drømmebilen" en BMW E38 728ia, jeg og noen kompiser satt og prata, om bil, for jeg skulle kjøpe meg ny bil, satt og kikket veldig på bmw e46 touring, men så blei det og kikke på 7er, så dagen etter på reisete vi og kikket på en, og jeg blei helt forelska, en fjordgrau 728ia, trengte, litt repp og en veldig god vask!ddet som måtte gjøres sette,på frontfanger, bytte høyre fram skjerm, blinklys, høyre framme, jeg fikk med nytt blinklys og ny skjerm i samme farge litt om bilen : svart skinn intriør org xenon bil. gått ca 232598 km Ting som skal gjøres: x= gjort. S= ikke gjort:p SENK! X sette på lister under dører, som manglet. X sette på lister på front fanger. S bytte skiver og klosser hele veien. X sote ruter hele veien(når jeg får råd). S gi den en go rubbing og polering. X min og Fredrik sine 7ere fredrik sin først og min bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Morro å lage tråd om go bilen! Kommer til å bli bra, og har hjelpet seg STORT allerede! Gøy med flere 7ere i byen(e) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 velkommen i 7er gjengen skal følge med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkern92 Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 velkommen i 7er gjengen skal følge med her! Jo takk:) meget komfortable biler og kjøre stor over gang fra meget kabba Opel kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Ja velkommen i 7er banden. Fin bil. Ligner veldig på den som lå på finn til en overkommelig pris. har en del deler om det er noe du trenger. Bor du hen æ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkern92 Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Ja velkommen i 7er banden. Fin bil. Ligner veldig på den som lå på finn til en overkommelig pris. har en del deler om det er noe du trenger. Bor du hen æ? Bor i Porsgrunn, Telemark:)) hmm, du har ikke justerbart? mååå senke den, venter på ny bak fanger:), vet noen hvor lys rele ligger på disse bilene? Mitt er gåent, nei lå ikke på finn, 2 år siden den gjorde det sist:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Nice. Har ikke noe av det desverre. Usikker på hvor det ligger. Men tipper bak hanskerom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkern92 Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Er det noen der ute som har justerbart senkesett til salgs ? Det ser så teit ut med høy bil.. Det står rektig nok 35mm senke fjærer forran! Men må ha mer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 www.rbtuning.no har coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkern92 Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Da har bilen fått seg nye baklykter takk for flotte baklykter og en titt på bilen $piff:) Kommer bilder i morgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Da har bilen fått seg nye baklykter takk for flotte baklykter og en titt på bilen $piff:)Kommer bilder i morgen:) alltid hyggelig og treffe bimmers folk må få ut bilder nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Hvor ble bilder av da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkern92 Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Har vært uten pc en stund.. Så har blitt dårlig med bilder skal få tatt noen nye, med ny bakfanger, fikk ikke skjørt ut den delen til deg $piff Men trenger lister til front fanger om noen har ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkern92 Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Da står bilen på borgar Kittilsen, bytte høyre fram skjerm blir deilig med hel bil:) så mangler bare lister til front anger nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkern92 Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 Nye baklykter og ny bakfanger. Deilig med ny rumpe! Og fått ny framskjerm. Og som alle ser, så mangler jeg lister på framfangeren. Noen som har?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå