PKR Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Lurer på om jeg skal Chipe bimmern litt. Men har ingen anelsen hvilken chip jeg burde gå for. noen tips?
Spankus Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 legg pengene i noe annet. å chippe en 2 liter er vell mer eller mindre bevist att et ikke har noe form for effekt økning. hadde det vært diesel hadde det vært noe annet..
PKR Skrevet August 21, 2012 Forfatter Skrevet August 21, 2012 hadde en 520 for noen år sia som jeg chippa opp. og den dro igrunn endel bedre enn min gjør. en kompis av meg som har den i dag. men vi finner ikke ut hvilken chip det var. trenger bare litt mer krutt for å dra bilhenger osv..
S.Hafsmo Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Chip på en 520i vil nok ikke gi merkbar forskjell. Placebo i beste fall.
Fekzen Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Det beror såklart på vad man tänker göra med bilen. Har gjort en hel del sugmotor chip till tex de som kör på bana för dels finns det effekt att hämta i registret även om just toppeffekten bara ökar lite så kan man få ett mycket bättre register på mellanliggande turtall. Dessutom brukar man feta på lite på de högre varvtalen så går den inte alls lika varmt vid hård körning på högre turtall. Mvh// A.Fekzen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå