Gå til innhold

Forsikring på ungdom

FredrikWake
 Share

Anbefalte innlegg

Et lite tips her. Gjenside har samarbeid med naf. Dersom du tegner det rimeligste naf abbonnementet som er ca 200 kr og du tegner full kasko så betaler naf 4000 i egenandel for deg. Det vil si at du kan sette en egenandel på mellom 8-12 tusen kr og ved en skade så så blir som sagt egenandelen 4000 rimeligere for deg og ikke så dyrt. Og når du skrur opp egenandel så går årspris på forsikring drastisk ned. Dette gjorde jeg selv i flere år og tjente bra på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eg er 21 å har fullkasko på min e36 320i (veit ikke koffor?)

Å eg betaler 5700,- i åre med leigebil.

70% bonus på den å 60% bonus på bil nr2

Hvordan har du klart å få 70% på 3 år? #-o

la ved eit atest fra firmaet eg jobber i som kunne gå go for at eg hadde kjørt skadefitt med firma bil. å da startet eg med 50% staden for 20%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig dyre priser folk får på forsikringer idag! Min første bil som jeg forsikra på meg selv var en 1999 mod Audi S4. Da betalte jeg 12.000kr for full kasko og 12.000km med 20% startbonus.

Idag betaler jeg litt over 5000kr for full kasko på min e36 325 med 12.000km med 70%

Jeg har kun forholdt meg til Gjensidige da de alltid har vært best på pris for meg.

Hvordan er de mulig? Tviler nesten på at er mulig. Hvor gammel er du?

Jeg kjøpte min S4 når jeg var 22 år. Idag er jeg 28.. Audi S4'n blei forsikra via et Agentur som heter Provery Insurance som hadde avtaler med Gjensidige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 21 å har fullkasko på min e36 320i (veit ikke koffor?)

Å eg betaler 5700,- i åre med leigebil.

70% bonus på den å 60% bonus på bil nr2

Hvordan har du klart å få 70% på 3 år? #-o

Dette er fullt mulig ved å bytte forsikringsselskap hver 6mnd.

http://www.dinepenger.no/spare/slik-oek ... gen/582163

Noen forsikringsselskaper, blant annet Storebrand, flytter deg også opp et hakk på bonusstigen dersom du som ny kunde har hatt ditt nåværende bonustrinn hos gammelt selskap i minst 6 måneder.

Den artikkelen er fra 2010, i dag tror jeg det er en del flere som praktiserer det samme som Storebrand, det er ihvertfall min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...