Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Eg har en 520i 91 mod og lurte på en ørliten ting :) Eg har byttet til samme motor, men den har eit ujevnt drag. det var problemet på den gamle motoren også. høres ut som motoren ikkje får nokk bensin. Kan det var bensin filteret som er litt tett? og er biltema filtere godt nokk ?

Takk for svar :D

Skrevet

Hvis den oppfører seg som om den får for lite bensin så kan det være bensin filteret som er tett eller delvis tett ja. Men det kan også være bensin pumpa. Jeg har biltema filter på min e36 og det fungerer det. Har hatt det i noen måneder uten problemer. Men biltema er biltema så jeg forventer ikke at det holder lenge før det må byttes.

Du kan jo kjøpe ett bensinfilter på biltema og bytte, da ser du jo om bensinfilteret er problemet eller ikke.

Skrevet

i går startet plutselig ikke bimmeren min :? den har holdt igjen litt når jeg har gitt gass imellom 3 og 4000 .... det er alt jeg har merket før i går da.... jeg begynte med sikkringer,rele osv.. trodde bensinpumpa bak hadde gått til h.... men neida... det viste seg at tidligere eier el noe har vært bak i kofferten og de har vist ikke fått kobblingen til bensinpumpa ordentlig på plass så dette har irra over lengre tid #-o

jeg ble ganske så lettet i går når jeg fant ut at det var det som var feilen på min... kanskje det er like enkelt på din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...