Lariss Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Har etter 3 ganger med kasse ut endelig fått spent opp igjen min SAC clutch,men pedalen får jeg ikke tråkket inn siste 4 cm . Da går heller ikke bilen i gir,men resten av vandringen er fin.Løser ut og kobler vanlig.Med den typiske sinter luggingen når du drar i veien på 1. gir.Slurer ikke ENNÅ Er dette feil eller skal den fungere slik så du skal slippe å tråkke helt i bunn før girskift???? Black Diamond Track Day competition 4 puck sinter lamell med SAC(self adjusting) Trykkplate. Sitter på min 98mod e39 TDS
Lariss Skrevet August 22, 2012 Forfatter Skrevet August 22, 2012 Har etter 3 ganger med kasse ut endelig fått spent opp igjen min SAC clutch,men pedalen får jeg ikke tråkket inn siste 4 cm .Da går heller ikke bilen i gir,men resten av vandringen er fin.Løser ut og kobler vanlig.Med den typiske sinter luggingen når du drar i veien på 1. gir.Slurer ikke ENNÅ Er dette feil eller skal den fungere slik så du skal slippe å tråkke helt i bunn før girskift???? Black Diamond Track Day competition 4 puck sinter lamell med SAC(self adjusting) Trykkplate. Sitter på min 98mod e39 TDS Funnet problemet på TDSn. Min bil er 98 Model. Svinghjul og original clutch er til 7.mnd 97. Black Diamond clutchen er fra 9.mnd 97 og nyere. Bmw leverer ny bil model September hvert år.(Produksjonsdato) Altså er svinghjulet mitt brukt på 97 og tidlig 98 Uavhengig av Vognkortet. Alternativ 1.Bytte til nyere svinghjul så clutchen passer 6400,- Alternativ 2.Montere orginal clutch 1400,-og selge sinteren her på forumet Alternativ 3.Selge hele driten slik den står å tape 11000,- på en clutch jeg ikke får brukt og verktøy jeg ikke lenger trenger.
Sturmtiger Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Hei. Ville gått med alternativ 1, du kommer til å tape mye penger på å selge den igjen uansett.
Bmwrob Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Jeg hadde valgt nr 2. Original bmw clutch holder ganske mye faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå