mbruer Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Utetemp føleren sitter under frontfangern på høyre side framme. Er nok bare å bytte den. Skaff deg heller noen høytalere du får inn bak orginalgittere i dørene, så blir det 1000 ganger penere.. Det der så rett og slett bare jalla ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Okei, tusen takk forsvar. Er det ved sprederen da eller? En ungdomsbil skal se lit "jalla" ut Er 18-års bil vettu. Syntes ikke det ser så verst ut jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Skal se litt jalla ut faktisk. Jaja Nei hvis du syns det er pent så værsågod! For min del så det helt dustete ut.. Ser ut som du har prøvd, men ikke fått det til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 har en utetemp føler liggende her hjemme, send pm for pris. du må da kjøre å hente denne selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Hvorfor syntes du det ser dustete ut egentlig? Det er jo bare å ta av plasten da, og sette på orginalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Hva er egentlig forskjell på en spiller med og uten bluetooth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Spaderte på meg en Pioneer AVH-2400BT på Strømmen bilradio idag. Blir bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Hva er egentlig forskjell på en spiller med og uten bluetooth? Hehe, det spørsmålet ga vel egentlig svar på når du spurte det. Hva er forskjellen når du kjører med og uten lys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Han på strømmen bilradio sa at det ble som om jeg skulle spørre hva som var forskjellen å en hamburger og en cheeseburger, hehe Men ble iallfall spiller med Bluetooth. Har ikke bestilt ramme til den enda, men skal alikevel høre i morgen om hvordan kvaliteten blir i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Så isted at jeg trenger en omformer til å sette inn nye spilleren. Må prøve å ordne det til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Jeg har noen spørsmål angående spilleren. Er det slik at bilen må "godta" spilleren? Jeg får ikke lyd i den nye spilleren min i det hele tatt. Spilleren lyser, og alt ser normalt ut, bare at det ikke kommer noen lyd ut av høytallerne. Også lurer jeg på hvordan det er med dere andre som har E39 med automat, skal egentlig gasspedalen være hard? For det har den bestandig vært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Bilen min skal på EU i morgen, og vil antaglig ikke gå gjennom pga. ABS sensor og slikt, så i mellomtiden cruiser jeg rundt i en 02 Audi A4 1,8 T Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Både ABS og ESP eller hva det nå heter på E39 lyser i dashbordet. Jeg har forsøkt å bytte sikringer, men ingenting skjedde. Kan det være noen eventuelle følere eller sensorer som er gående? Haster litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Skulle gjerne hatt litt hjelp her altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Både ABS og ESP eller hva det nå heter på E39 lyser i dashbordet. Jeg har forsøkt å bytte sikringer, men ingenting skjedde. Kan det være noen eventuelle følere eller sensorer som er gående?Haster litt.. Er garantert en abs føler, kjør diagnose på den og finn ut hvilken det er, og bytt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå