Gå til innhold

Project E39: BMW 528i | S.48 nye bilder


Zymh
 Share

Anbefalte innlegg

hehe den var litt kul :D

Takk :D

Er litt gøy å filme inniblant. Var litt stress å komme på bukken hos Svendsen Eksos, tok med meg noe klosser for å komme oppå uten å skrape. Ikke lett det her :P

 

 

Filmen var ikke dum nei! Det er trossalt ikke bilen heller! Perfekt e39 :)

Takker så mye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja ekke bare bare med lav bil :P

Du har ikke vurdert luft da? Eller er det coilovers ftw? :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har vurdert bags, men jeg føler en ny lakk og få vekk rusta må gjøres ASAP. Har begynt å spare litt penger, legger noe av til side. Tenker rundt mars/april, når snøen er helt vekke og alt saltet er "vasket" bort, tar jeg frem bilen og klar for lakk :D

Har laget en priorteringsliste :D

1. nylakk, få vekk rusta!

2. Noe mer futt i motoren, enten M50B25 innsug, kompressor + intercooler eller S50B32

3. nye felger eller bags

Disse planene koster endel penger, så må ta litt av gangen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper pengen strekker til :P
S54B32 blir for vanskelig å godkjenne hos biltilsynet. Jeg fikk godkjent søknad på S50B30 men vil ha S50B32 altså 3.2 litern med 321hk. Jeg har sett noen som har fått godkjent med S50B32 på E39, må bare fine "oppskriften" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vert rått med s50b32 i den! Der snakker vi gode motorer :) hvordan er det med motorfester og ombygginger der? Hadde vært skikkelig tøft om du hadde klart å godkjenne med det :)

Oz futura er ikke dum nei, FrodeD med e92'en her på forumet selger jo noen fine i riktig dim :) må vell dreie opp nav men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vert rått med s50b32 i den! Der snakker vi gode motorer :) hvordan er det med motorfester og ombygginger der? Hadde vært skikkelig tøft om du hadde klart å godkjenne med det :)

Oz futura er ikke dum nei, FrodeD med e92'en her på forumet selger jo noen fine i riktig dim :) må vell dreie opp nav men :)

Etter min forståelse er M50, M52, M54, S50, S52 og S54(?), veldig like, passer rett nedi uten å gjøre noe med motorfester. For meg er godkjenning viktig, etter det kan jeg evt tenke ESS eller slikt, men motoren må være godkjent :D

Jeg så FrodeD sine OZ futura felger, sikla godt for å si det sånn, leste også at man måtte dreie opp nav. Prøver å finne noe 3-delte felger som ikke mange har på E39 :D Dont get me wrong, elsker Rondell D58 på E39, men de er oppbrukte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår jeg forstår :) nei men det blir nok bra :D

Uff ja felger ja! Syns egentlig futurane egebtlig er veldig oppbrukt de også :P

Syns jeg ser de støtt og stadig på det meste :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mange bruker OZ futuraer på bimmere men ikke så mange på E39. Jeg får se ann egentlig. Likte den formen godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men har ikke sett de på e39 før? :) rondell ja, sinnsykt fine felger visst de er strøken, som dine er, men ikke dumt å bytte de ut i noen 3 delte råe felger :)

Sykt skjeldent på E39. Rondellene mine er ikke strøkne dessverre, begynner å flasse de og :(

Har veldig lyst på noe lav innpress 3-delte felger, slipper jeg å bruke spacere osv og større kant :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...