Gå til innhold

Project E39: BMW 528i | S.48 nye bilder


Zymh
 Share

Anbefalte innlegg

Update:

Da er det bestilt nye Hella baklykter, gleder meg til de kommer. Jeg vet at det på tilpasses så gleder meg til det! :)

Har også tenkt veldig mye på nye Hella frontlykter for clean look og generelt bedre kvalitet enn Depo og P39. Har original BMW Hella xenonkit så sparer vell noen kroner på bare lykter. :D

Shadowline dørlister skal bestilles.

Det skal byttes 2 stabstag foran, bærearm høyre foran og bremserør høyre bak. dette skal fikses før februar som er EU-kontroll fristen.

Skal prøve å legge ut noen bilder i mellomtiden!

Slenger et bilde med vinterfelgene;

z28a99uyaqxogyap159o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lest gjennom tråden din! for et nydelig eksemplar av e39, her er det mye som er gjort rett :D ang problemet med "idiotene" (statens vegvesen) jeg er 17 år og skulle kjøre opp til lettsykkel i september, da jeg ikke bestod 1 oppkjøring hadde jeg da tenkt å bare hente ut mopedlappen da jeg også har moped, og kjøre opp ijenn til sommeren. men det sa de jeg ikke kunne fordi jeg må ta teorien til moped, dem mener at jeg må ta ny teori til moped selvom jeg har teorien til lett motorsykkel som også er akkurat den samme for tung motorsykkel og mye vanskeligere og avansert. sjønner meg ikke på reglene deres.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lest gjennom tråden din! for et nydelig eksemplar av e39, her er det mye som er gjort rett :D ang problemet med "idiotene" (statens vegvesen) jeg er 17 år og skulle kjøre opp til lettsykkel i september, da jeg ikke bestod 1 oppkjøring hadde jeg da tenkt å bare hente ut mopedlappen da jeg også har moped, og kjøre opp ijenn til sommeren. men det sa de jeg ikke kunne fordi jeg må ta teorien til moped, dem mener at jeg må ta ny teori til moped selvom jeg har teorien til lett motorsykkel som også er akkurat den samme for tung motorsykkel og mye vanskeligere og avansert. sjønner meg ikke på reglene deres.........

Takk for den du! :)

De i statens vegvesen er tullete altså, huske jeg fortalte er at, når jeg var inne på kontroll, sa han fyren at jeg måtte fjerne klistermerke fordi "den endra form på ruta" eksakte ord han sa, tenkte bare fy flate hvor dum han egentlig er, hva med sugekoppene til GPS/tlf etc da? det klistermerke var så vidt synelig (I tonings-sona) når jeg satt meg innibilen. De er trangsynte når det gjelder sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da var ny hella baklykter montert, krevde en del tilpassing siden min er preface (96mod) og facelift hella lyktene er ment for 01-03mod.

Tok litt tid med boring, banking og tilpassing, men verdt hver krone.

Og ja jeg husket å bruke rustbeskyttelse spray :D

xiu2mmpgle4p0qz7tu3m.jpg

hobsencozf7d5uiosrol.jpg

k48nb0bs1thittjirrp6.jpg

fixakcmqmxchnm4b60at.jpg

Original hella til venstre - FK Hella-look til høyre

r77alwx2teync6uxbic6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Du kjørte bak meg istad i Skien! nydelig den bilen din:-) Måtte ta ett par bilder av den når du parkerte ved nabobygget jeg parkerte ved:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjørte bak meg istad i Skien! nydelig den bilen din:-) Måtte ta ett par bilder av den når du parkerte ved nabobygget jeg parkerte ved:-)

Heihei, Nice nice :)

Takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fått på nye bakdekk Falken ZIEX 235/35/ZR18 90W. Ble bra med strekk det :)

Brukte Dekk Norge AS for omlegg (Vidarsgate 2, 3912 Porsgrunn). Hyggelige folk!

Sjekk bildene:

9flehm1odwqrgut30053.jpg

fwz1iiplplryvylh5l3t.jpg

sbyemnjppk7rluo9j69b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update:

Når den jævla snøen forsvinner, blir det vedlikehold på Bimmern.

Blir bytting av toppdekselpakning, tennplugger, oljeskift+filter, Ny termostathus+ny frostvæske, viskosekobling, bytte løpehjul(reimhjul), pusse jekkfestene (starter å små ruste litt), nye Hella frontlykter og fullføre shadowline.

Har kjøpt en del verkstøy siden jeg hadde veldig lite og uorganisert, så brukt litt penger på ordentlige verkstøysett+div nøkkler etc...

Har noen av delene liggende klar i garasjen, venter bare til snøen forsvinner og varmegrader. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...