Gå til innhold

Project E39: BMW 528i | S.48 nye bilder


Zymh
 Share

Anbefalte innlegg

Mye jobb med å montere Hella baklampene? Er vel bare å borre ett hull? Trodde jeg..

Vis du har E39 96-00mod så må du borre 2 nye hull til de nedeste skruene og tilpasse metallet.

Vis du har 01-03mod så passer det 100% "plug and play"

DIY:

Finnes sikkert flere, men syntes den var veldig kjekt!

Husk å bruke rustbeskyttelse spray eller lignende etter borring. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja :P Tror jeg kjøper facelift lykter forran først jeg, så får jeg vel kjøpe baklykter med tiden.

Blitt fin denne nå :) Er det dekkstrekket med 10" bakfelg?

Er ikke så veldig vanskelig, trenger bare litt tålmodighet og tilpassing :D

Det er på 10x18 felgen ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Skikkelig fin bil du har!! :) Hvordan angeleyes har du? Jeg også har Depolykter som deg, å jeg vil også ha sånne ringer. Vet du forresten str. på de ringene til dem lyktene? Kjedelig å ta av lyktene bare for å måle;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig fin bil du har!! :) Hvordan angeleyes har du? Jeg også har Depolykter som deg, å jeg vil også ha sånne ringer. Vet du forresten str. på de ringene til dem lyktene? Kjedelig å ta av lyktene bare for å måle;)

Sender en pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok på 20mm bolt-on spacer, subba veldig mye, så må få bestilt nye frontdekk med mindre profil, (Det jeg har nå 225/40-18, skal ha 215/35-18).

Venter på viskoskoblinga skal komme fra koed.no, var tydeligvis sendt mandagen, håper på den kommer imorgen/torsdag. bilen koker litt ved tomgang/trafikk-kjøring.

Tenkte jeg skulle dra på "Natt til 1.mai" her i Skien (fritidsparken?) på utstilling for morroskyld.

Bilen er langt i fra perfekt stand, men kan jo stille ut for morroskyld! :)http://natt1mai.com/505/utstilling-over-2-dager

Var litt uheldig og klarte å knekke lås-skruen på selve spacern, måtte google litt og folk foreslo 5mm bor og deretter grisepigg (skru-utskruer), hjalp ikke så måtte bare være litt kreativ! Tok bare en stor torx-bit som lå og slengte i garasjen og smelte med hammern i der hvor jeg bora 5mm og skrudde ut med hånda ut. Easy :P

*Jeremy Clarkson voice*; "Where is my hammer?"

087p9hhuwh7a5fhtc6f2.jpg

xq5zsvinjmrc7cv0v377.jpg

deys5rxbgh1575so536o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir flott denne her :) Blir nok bra når du får på spacere også, har du noe spacere til bak?

Fant forresten noen facelift nyrer med chrome kant og sorte riller, om du er interessert :

Begynner å bli noe :)

Nei har ikke noe spacers bak, Noe du anbefaler?

Vis jeg skjønner helt hva du mener, tror jeg hadde sånne nyrer, er sorte riller og liten chrome-kant(?). Jeg kjøpte noen nye matt-sorte hos GS før vintern, men ellers takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update

Da har jeg endelig fått på sorte dørlister (shadowline). Skal ordne bilder når jeg har vasket bilen :)

2 flasker/kanner plastidip har jeg også fått, så kommer til å plastidippe chrome vindulistene så det blir bra!

Har også bytta termostathuset og viskoskoblinga, legger ut noen bilder :)

Den termostathuset der har jeg plaget med. ventilskruen var knekt så den klarte ikke å holde trykket..

bcdsmw165xo6x1zh7o7a.jpg

idjv8ku0znc9xrnjen4v.jpg

3z52jgddape6ju819qko.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...