Zymh Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Skrevet Mai 14, 2013 Dagen er kommet! Nøyaktig 2 år siden kjøpte jeg bilen. Artig å se gamle bilder og se bilen nå. Skal slenge ut noen bilder
Bimmae39 Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Må si jeg liker veldig godt bilen din Du har et utrolig bra eksemplar her. Jeg kjører e39 touring med full M5 kit. Tenkte å lage en link jeg også men Har ikke kommet så langt enda
Zymh Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 Må si jeg liker veldig godt bilen din Du har et utrolig bra eksemplar her. Jeg kjører e39 touring med full M5 kit. Tenkte å lage en link jeg også men Har ikke kommet så langt enda Takk for den du! Er bare å starte og lage en tråd. Bedre sent enn aldri
sh0xx Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 har du målt batteriet ? og går vifta maks hastighet når du setter den på auto? kan være det, skjedde med min e39, motstanden til vifta
Zymh Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 Hei, kan måle og evt lade batteriet igjen. verdt et forsøk. Har byttet viskoskoblinga på vifta (vifte clutch).
Zymh Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Skrevet Mai 19, 2013 Takk! Skal få polert den snart. har ikke polert 1-1.5år lol
powerfulglenn Skrevet Mai 19, 2013 Skrevet Mai 19, 2013 Såpass det ser utsom den er nypolert hver gang på bilder så du er ganske god til og vedlikeholde bilen din siden den er så shiny hele tia
Zymh Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Skrevet Mai 23, 2013 Glad nyhet. Fikk ordna start problemet og generelt dårlig ytelse ved pådrag. Byttet begge sensorene; Kamaksel og veivsensorn. Bilen ble MYE friskere og ikke minst sprekere, starter på 1 sec (som vanlig). Tok aldri diagnosen hehe, ville prøve å bytte sensorene først. Beistet er kurert! Er veldig glad idag! :D
walter Skrevet Mai 31, 2013 Skrevet Mai 31, 2013 Utrolig fin bil, det er ikke så mye som skal til før de blir grom. Jeg har holdt på en god stund med min. vurderer å legge ut prosjektet
Zymh Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Skrevet Mai 31, 2013 Takk for den du E39 generelt er veldig gromme, litt senk og felger du er nesten imål Legg ut prosjektet. Bedre sent enn aldri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå