Rønningen Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Selger den pga den skremmer livskiten av meg. Forrige eier målte den med bil i 160 km. Jeg har hatt noen få turer med den, å jeg har bestemt meg for at jeg ikke kan ha den lenger. Følger med 2 sett med dekk. Men er en snodig gasser på den, må justeres mens man kjører, for å gi mer gass må man justere mer. Men så fort man blir vant til det går den som en jævla rakett. 110ccm 2 takt.
Rønningen Skrevet August 22, 2012 Forfatter Skrevet August 22, 2012 Kan byttes i noe gøy til e28. Alpinaleppe, mtech, felger osv. Evt m535 bremser.
Rønningen Skrevet August 22, 2012 Forfatter Skrevet August 22, 2012 ca pris og hvor holder du til? Haapte rundt 4. Froland. Aust agder.
Nytern Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Viktig å bumpe så salgstråden ikke blir liggende nest øverst skjønner jeg..
Rønningen Skrevet August 23, 2012 Forfatter Skrevet August 23, 2012 Viktig å bumpe så salgstråden ikke blir liggende nest øverst skjønner jeg.. Visste ikke det selv jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå