OddM/// Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 God aften! Har nå irritert meg en stund over at clutchen min tar unormalt langt ute, har aldri sluret eller noe. Luftet clutchen, og den var plutselig helt fin, men etter jeg hadde kjørt en stund ble den gradvis lik slik den var før... Prøvde å bytte slavesylinderen, trodde jeg hadde løst problemet da clutchen tok som normalt, men skjedde akkurat det samme som sist. Kjørte ett lite stykke, og etter ett par "clutchinger" var Clutchen helt lik igjen! Noen som har en løsning på problemet mitt??
Bmwrob Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Kan det være trykklamellen begynner å bli slitt?
OddM/// Skrevet August 31, 2012 Forfatter Skrevet August 31, 2012 Kanskje det? Har ny clutch liggende, men vil først se om det er noe annet. Har en mistanke om det har noe med det hydrauliske å gjør, da jeg føler at clutchen tar lengre inne når jeg begynner å kjøre og tar etterhvert lengre ute.. Kanskje mastersylinder lekker litt?
BmwM5 Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 mastersylinder kansje.. altså clutch pumpa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå