toringedau Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Her er sikrings oversikt til bmw e34 520i. Eg har oversatt sikringsboksen fra bilen min som da er en 91 mod. Eg har skrevet denne fordi eg ikkje har funnet en sikringsoversikt på norsk. Håper det hjelper
Junobruno Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Her er sikrings oversikt til bmw e34 520i. Eg har oversatt sikringsboksen fra bilen min som da er en 91 mod. Eg har skrevet denne fordi eg ikkje har funnet en sikringsoversikt på norsk. Håper det hjelper [ Bilde ] Kjempe bra! Har også tysk importert E34, så dette hjelper veldig, så jeg slipper å google. Takk
tonyku Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Dette var jo nice Men nr 21 der, går ikke denne på klima og kjørecomputer og? Må nappe ut denne viss bilen står i lengre tider ellers blir bilen tom for strøm.
toringedau Skrevet August 24, 2012 Forfatter Skrevet August 24, 2012 tror ikkje det gjør det med min? kan jo se etter når eg kommer heim fra jobb, men trur det som står der skal vare riktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå