Gå til innhold

Kristoffer sin E87

Krisfje
 Share

Anbefalte innlegg

Surfex 1:5, Prickbort og Vikan børste. Epoxysparkel på felgene grunnet kantkjøring ved kjøp av bilen. Lakkert opo igjen av meg selv. Aperunk på dekksider, grunnet nye Hakka 7 piggdekk. Yokohamadekka som satt på var dårlige, selv med mye mønster og lav alder. 20 timer effektivt arbeid fordelt over noen uker. Den får god pleie og mye oppmerksomhet, nå koser den seg i garasjen :)w511xz3gyp4bm5fjn1a7.jpgf8newdcfupryy7atoeur.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fikk behandling av Ørjan på dcn, to stegs + to lag Swisswax Shield. Kan godt kjøpe motoren og bilen min :P Ligger til salgs. Er satt til vinterlagring nå da, hadde ikke garasje tilgjengelig i vinter, så da ble det kjøpt inn vinterbil også kan heller bmw-en stå inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Skjer vel ikke så mye her nå egentlig. Er glad i å gå på ski, men gleder meg til sommerhjula skal på igjen. Må si at jeg begynner å bli kjent med bilen nå, etter mange turer til parkeringsplasser og andre områder man kan leke seg litt og lære bilen å kjenne. Har ingen store planer fremover. Skal jekke opp bilen å polere hele eksosen, bakstilling + div. under. Blir vel i mars/april. Greit å ha ting på stell til EU i April. Har kjørt 5000km siden jeg kjøpte i Juni, så det er ikke galt. Bruker den hver dag på sommeren, og ellers litt vedsiden av. Gidder ikke småkjøring, så da tar jeg sykkelen. Teit å kjøre til jobb 800m fra huset og bruke hele dagen på å bekymre seg over bulker etc. Lever et godt liv den bilen. Etter hver eneste kjøretur i slaps og våte veier nå om dagen blir den spylt utv. og under i ca 15min for å få bort saltet. Så inn i garasjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...