Krisfje Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Da er vinterhjula på... Fått bestilt litt div. også: Originale BMW Velourmatter, Original BMW kort takantenne, Original BMW M-tech girkule i sølv farge, sorte nyrer og sorte carbon speilkåper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Surfex 1:5, Prickbort og Vikan børste. Epoxysparkel på felgene grunnet kantkjøring ved kjøp av bilen. Lakkert opo igjen av meg selv. Aperunk på dekksider, grunnet nye Hakka 7 piggdekk. Yokohamadekka som satt på var dårlige, selv med mye mønster og lav alder. 20 timer effektivt arbeid fordelt over noen uker. Den får god pleie og mye oppmerksomhet, nå koser den seg i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Da ble det sorte carbonspeilkåper, M-tech girkule, sorte nyrer og kort takantenne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Følger med på hver oppdatering her Så selv om det er lite kommentarer her, så følges det med Veldig imponert over arbeidet du gjør! Er også med på dcn, så synes det er morsomt å følge med på folk som er litt gale på bilpleien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Fint at folk følger med skulle gjerne hatt motoren din spruddel hva er din LSP for vinteren? Swissvax Shield her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Min fikk behandling av Ørjan på dcn, to stegs + to lag Swisswax Shield. Kan godt kjøpe motoren og bilen min Ligger til salgs. Er satt til vinterlagring nå da, hadde ikke garasje tilgjengelig i vinter, så da ble det kjøpt inn vinterbil også kan heller bmw-en stå inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Jeg følger også med i denne monologen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 jeg følger også med og som han over her skrev gøy å se noen andre med skikkelig interesse for bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Jeg følger også med i denne monologen.. Er hyggeligere med dialog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Joda, skal være enig med deg der. Kommer nok noen kommentarer og sp.mål fra meg etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2012 Skjer vel ikke så mye her nå egentlig. Er glad i å gå på ski, men gleder meg til sommerhjula skal på igjen. Må si at jeg begynner å bli kjent med bilen nå, etter mange turer til parkeringsplasser og andre områder man kan leke seg litt og lære bilen å kjenne. Har ingen store planer fremover. Skal jekke opp bilen å polere hele eksosen, bakstilling + div. under. Blir vel i mars/april. Greit å ha ting på stell til EU i April. Har kjørt 5000km siden jeg kjøpte i Juni, så det er ikke galt. Bruker den hver dag på sommeren, og ellers litt vedsiden av. Gidder ikke småkjøring, så da tar jeg sykkelen. Teit å kjøre til jobb 800m fra huset og bruke hele dagen på å bekymre seg over bulker etc. Lever et godt liv den bilen. Etter hver eneste kjøretur i slaps og våte veier nå om dagen blir den spylt utv. og under i ca 15min for å få bort saltet. Så inn i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Håper du legger ut litt bilder og tekst på det du gjør utover våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 Bilder skal bli Fått speilrefleks til bursdagen, så kvaliteten tror jeg kommer til å stige litt. Brukt HTC Desire HD mobil før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Da har bilen vært på første EU-kontroll på Furubakken Absolutt ikke en eneste anmerkning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå