mropedal Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Har akkurat gått til anskaffelse av ny bil, en E36 320ia coupe 1994-modell, som til min store forskrekkelse kun har to høyttalere! (5.25" i kickpanelet). Finnes det noen som har oppgradert denne bilen med samme utgangspunkt? Ønsker informasjon om hvorvidt det er mulig å tilpasse komponentsett bestående av 5.25"-høyttalere og diskanthøyttalere, eller eventuelt oppgradere ytteligere uten større inngrep. Et krav jeg har er at det skal se originalt ut. Lyden i bilen er betydelig dårligere enn i min mors gamle Peugeot 206 fra 1999, så dette måååå jeg se å få fikset på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Har du bilder? Er lettere å hjelpe deg til å finne ut korleis diskanten kan plasseres i bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Har du bilder? Er lettere å hjelpe deg til å finne ut korleis diskanten kan plasseres i bilen din Har dessverre ingen bilder av interiøret ennå, men er fysen på å plassere en diskant i dørpanelet (da må jeg eventuelt bore hull der og trekke ledning). Jeg er helt grønn på sånn interiørmekk, og hater å rive av paneler og deksler mer enn noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Det er så ubregipelig... jeg har aldri før sett en e36 uten høyttalere i døren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Noen som vet hvordan jeg får ut denne spilleren ? http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=236878&p=2524843#p2524843 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Flat skrujern i metall hullene, rett under spilleren. Dra ut. Skal ikke sitte fast mer enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå