Gå til innhold

1990 535ia sedan. SOLGT.

Daniel84
 Share

Anbefalte innlegg

Jepps..men som jeg skrev så får jeg ikke fiksa noen bilder før til uka...har ikke bilen der jeg er nå og står for tiden uten førerkort, så får ikke kjørt og tatt bilder heller..men tidlig til uka får jeg med meg noen så jeg får henta hjem bilen..så det kommer biler etterhvert !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er i bedre stand en forventet, den har rullet 240000km, har el soltak, el vindu X4 sentrallås, ac/klima anlegg..Negative ting, må ha 2 nye dekk pga av slittasje i styrestagg, nytt er med, bakre del av eksos er borte..Begge bremskiver foran bær byttes, ikke at de er slitt men de har kast i seg..Jordingsfeil..så batteripol må kobles av på natten.. MINImalt med rust..kun noe små overflateflekker..Eller så funker bilen som bare det.. automaten oppfører seg helt nydelig..Tror den trenger ett oljeskift da jeg vet at det ikke er gjort på lenge, samt oljefilter Vurderer og beholde bilen selv, om jeg ikke får inn ett greit bud evt bytteforslag.. Bilen er ikke nyvasket på bildene verken utvendig eller innvendig, men dette blir selvfølgelig gjort klart før evt salg !

KUN SERIØSE BUD !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...