Markus bimmer Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Skrevet Mars 13, 2013 her går det fryktelig treigt om dagen med null updates grunnet har ikke hatt penger men det tikker snart inn noe! skal snart ha stor service og få på skiltene igjen! bilen den står på en parkerings plass og jeg er ute og starter den opp ganske ofte så ikke noe blir stående i stykker! Et bilde fra da jeg jobba på Furubakken bilverksted BMW! ' Ny vaska bil sånn som bilen står nå helt fram til jeg skal ha den inn på skolen og fikse småteriet for og få den godkjent på EU kontroll! og så blir det hellakkering av bilen med M5 body kit (ikke noe rieger eller noe annet jalla) orginal M5 kitet! også KW variant 2 etter hvert!
DTalstad98 Skrevet Mars 13, 2013 Skrevet Mars 13, 2013 Skal du ha på breifelger da du har fått på coilovers?
Markus bimmer Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Skrevet Mars 13, 2013 japp det ska i men e ikkje sikker på når det blir da men ska kjøpe coilovers etterkvart! å nye felga Rondell D58 8,5-10 18! ska du kjøpe dei gammle Rondell D58 felgan min når i har kjøpt nye det e 8,5 18?
DTalstad98 Skrevet Mars 13, 2013 Skrevet Mars 13, 2013 japp det ska i men e ikkje sikker på når det blir da men ska kjøpe coilovers etterkvart! å nye felga Rondell D58 8,5-10 18! ska du kjøpe dei gammle Rondell D58 felgan min når i har kjøpt nye det e 8,5 18? Det går vel det sikkert. skulle hatt noen sommerhjul
Markus bimmer Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Skrevet Mars 13, 2013 dei e ganske greie bare en felgen som har et bite lite sår etter og vært borti fortauet men det e ikkje så mykje! men flaser en del fra felg kanten i klarlakken men ellers bra!
Markus bimmer Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Skrevet Mars 15, 2013 i dag har jeg eksprimentert litt med noe jeg aldri har gjort før bare sett litt bilder her på forumet. det er sommer felgene mine, Rondell d58 18 som flassa noe jævlig på brei kanten og så veldig stygge ut så jeg fikk lyst og se om jeg kunne gjøre noe med det på skoleen, lærerne på skolen hadde aldri gjort det før så der var det ikke noe tips og få, så jeg bare guner på med noe tanker jeg hadde i hodet og læreren kom bort og sa til meg den felgen kommer til og bli ødelagt, å jeg sa det gjør ikke noe må jo bare prøve! også snakket jeg med en fyr fra et felg firma i går ettermiddag og spørt om tips, hva jeg kunne gjøre får og få felg kantene bra igjen men han svart bare det koster 800kr per felg hos oss og jeg sa men jeg skal gjøre det selv gidder ikke betale så mye for det, men fikk ikke et tips en gang fra han! så da var det bare og prøve selv og se om man greide det, og jeg ble veldig fornyd med resultatet men litt polering igjen står selvfølgelig! Før behandling etter behandlinga
johnja Skrevet Mars 15, 2013 Skrevet Mars 15, 2013 Det så jo ekstremt bra ut. Ellers så tror jeg du har satt verdensrekord i lang setning, hehe
Markus bimmer Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Skrevet Mars 15, 2013 Det så jo ekstremt bra ut.Ellers så tror jeg du har satt verdensrekord i lang setning, hehe jo takk for det hehe sant det ble veldig lang tekst!
Markus bimmer Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Skrevet Mars 15, 2013 Blir jo helt konge dette:D jo takk for det ble veldig fornøyd med resultattet selv
Markus bimmer Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Skrevet Mars 15, 2013 har også fått prøvd delevaskeren på skolen på en del, under eksos manifolden på bilen. før etter må si den maskinen funket bra på den skitene delen som sikkert aldri har vært skrudd av bilen før!
AHellem Skrevet Mars 17, 2013 Skrevet Mars 17, 2013 føler med her hvordan i helvette fikk du felgene så blanke! mulig du skrev noe i den laaaaange setningen din, men jeg datt litt ut der -.- hehe
Markus bimmer Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Skrevet Mars 17, 2013 det er en lang slippe prosess og en del polering som skal til! den teksten ble skrivd i fullfart så den ble lang og masse feil så jeg hehe! Kommer også flere bilder av felgen under prosessen, fordi jeg har bare så vidt har begynnt på den ene felgen, så bilder kommer det til uka!
Markus bimmer Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 Da har jeg tatt en 50/50 bilde av felgen så dere ser forskjellen før og etter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå