Markus bimmer Skrevet April 28, 2013 Forfatter Skrevet April 28, 2013 nei det blir ikke billig, men tøft skal det nok bli! for når jeg skal bygge noe skal jeg bygge alt sikkelig!
AHellem Skrevet April 28, 2013 Skrevet April 28, 2013 god instilling! venter i spenning! ska da vera, så ska da vera
Markus bimmer Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Skrevet Mai 10, 2013 Bare en liten oppgradering av luftfilteret Før Etter
Markus bimmer Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 snart ferdig med sparkeling og tetting å pussinga!
Markus bimmer Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 Noen fin værs bilder av bilen med kjedelig vintere felger( )!
e34ose Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 ble helt satt ut over hvor bra de felgene dine ble!! kan du forklare, i detalj, hvordan du fikk det til?? du oppfyller en av mine bilrømmer her, muligens, så stå på!! er mektig imponert
Markus bimmer Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 jo takk for en hyggelig tilbake melding (e34ose) med felgene så starta jeg med og pusse ned felgkanten med våtslippe papir 1000p, (Husk og ha noen flasker med vann så du får bort dritten som du pusser bort)! helt til man kommer gjennom klarlakken og ned på aluen! dette tar en del TIMER for og si det sånn (jeg brukte en gammel avbalaserings maskin og snurra rundt så det gikk fortere! og etter du er ferdig med pussingen så bør du bruke (Autosol) polering la det tørke i 20min på felgkanten og poler det vekk med poleringsmaskin et par ganger så blir det strøkent og kanskje gå over med en fille etter du er ferdig med maskin! det er verd alt arbeidet! dette ble sikkert i over kant mye tekst!!! ;P
Trond.S Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Hallo! Her er det tråd om bilen din også jo, gått glipp av den til nå jeg. Flink kar du så denne blir nok bra
e34ose Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 takk skal du ha markus bimmer!! har ikke BMW pr nå.... men har noen felger som trenger oppussing skal følge med videre her
Markus bimmer Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Skrevet Mai 16, 2013 Hei på deg å Trond har sett innom E28 prosjekt ditt blir veldig bra det, blir tøft og se S54 i en E28! Jo bare hyggelig e34ose:) Du for kjøpe det da! Det er hyggelig at folk følger med på tråden min!
e34ose Skrevet Mai 17, 2013 Skrevet Mai 17, 2013 skal nok bli bmw til høsten en del eldre dog, tenker 3.0 csl eller lignende ;D
AHellem Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 kommer seg steg for steg her ja jeg skal begynne på mine felgkanter i helgen, men prøve en litt annen måte... har kjøpt duxola malingsfjerner som skal pensles på og så høytrykkspyler jeg av lakken og middelet... gjør dette et par ganger så skal jeg være rett på aluminium og da blir det polering kommer med update i slutten av helgen på det!
Markus bimmer Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Skrevet Mai 18, 2013 kommer seg steg for steg her ja jeg skal begynne på mine felgkanter i helgen, men prøve en litt annen måte... har kjøpt duxola malingsfjerner som skal pensles på og så høytrykkspyler jeg av lakken og middelet... gjør dette et par ganger så skal jeg være rett på aluminium og da blir det polering kommer med update i slutten av helgen på det! Ja det går sakt men sikkert nå om dagen men det blir vel til slutt! . Skal følge med på det du har tenkt og gjøre med felgene dine Lykke til!
Markus bimmer Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Skrevet Mai 27, 2013 liten update av starten på grunning og lakkering av M5 bodykit, fangerne er snart klar for grunning dem også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå