Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Seeeeeeeeeweeeeeeeeeeeet!! Nyter innstillingen med 550 kit. må jo bare bli gromt!!

Og endelig ble det vekk med CSL luken og!

Lakket hos Slengesol eller?

Det er jo CSL-luken han har lakkert, så den er vel ikke akkurat vekke, Christer?! :lol:

Skrevet

takk for fine komentarer :) er veldig fornøyd med looken nå når luken er lakket :)

ja gleder meg som en unge til og få kittet i bilen :) spørst om jeg ikke må få en kompis av meg te og montere da ryggen ikke er så bra :P men det skal nok komme inn i bilen om ikke så lenge!

Skrevet
Regner med å se deg på Våler snart, bmwccn dagene?? :)

jo var temkt til det men nå er kontoen rimelig tom så vi får nesten bare se. hvilken dato er det ?

Skrevet
22-23 ... Skrap sammen peng, blir artig!

Ja skal se Ka jeg kan få te :-)

Skal du bort ? Og med hvilken bil :-P

Skrevet

fant noen bilder av bilen på bane.. er ikke det helt store action, var første gang med bilen på bane + dårlige sonar dekk og jeg er litt mer fart foran sladd type :P

zss5hvkj3ux0kiyoswkq.jpg

vto1hvy75nbm9nfkhixz.jpg

nfyy8nbt2d7fiso251mn.jpg

3g7fprgxusydyumoamyb.jpg

1ezriq3re8veqyy8t6dx.jpg

fsf9i769p5wmv62p33bb.jpg

4ue8m031cbj5lffnp7rs.jpg

Skrevet

Den ser bra ut då... Ka med AE innsatser og 3 delte hjul av et slag ??? Vert helgrom då, kunne virkelig tenkt meg og kjent skyve i denne når du får 550kite på :-)

Skrevet
Den ser bra ut då... Ka med AE innsatser og 3 delte hjul av et slag ??? Vert helgrom då, kunne virkelig tenkt meg og kjent skyve i denne når du får 550kite på :-)

AE ringer er kjøpt :-) ligger hjemme har bare ikke fått montert de :-)

Felger er oppe på prioriterings listen, må bare finne noe som er litt hyggelig pris på. Og jeg er på jakt etter 17" vinter felger fra 5 serie men liksom finne noe jeg liker.

Prøve tur skal alltids kunne ordnes :-)

Skrevet

AE ringer er kjøpt :-) ligger hjemme har bare ikke fått montert de :-)

Felger er oppe på prioriterings listen, må bare finne noe som er litt hyggelig pris på. Og jeg er på jakt etter 17" vinter felger fra 5 serie men liksom finne noe jeg liker.

Prøve tur skal alltids kunne ordnes :-)

Du har planene på stell, blir nydelig dette.. Bare si fra når du skal selge :-) hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...