ChristerM Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Seeeeeeeeeweeeeeeeeeeeet!! Nyter innstillingen med 550 kit. må jo bare bli gromt!! Og endelig ble det vekk med CSL luken og! Lakket hos Slengesol eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Seeeeeeeeeweeeeeeeeeeeet!! Nyter innstillingen med 550 kit. må jo bare bli gromt!!Og endelig ble det vekk med CSL luken og! Lakket hos Slengesol eller? Det er jo CSL-luken han har lakkert, så den er vel ikke akkurat vekke, Christer?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Sånn går det når man skriver når man fortsatt er fyllasjuk.. Mente selvfølgelig, vekk med CARBON luken. CSL luken er jo bare frekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Strøkent! Blir bra med presse i denne kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 digg bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Faack, misunnelig nå jaaa! Blir konge med 550-kittet da, ser for meg den flytter greit på seg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 takk for fine komentarer er veldig fornøyd med looken nå når luken er lakket ja gleder meg som en unge til og få kittet i bilen spørst om jeg ikke må få en kompis av meg te og montere da ryggen ikke er så bra men det skal nok komme inn i bilen om ikke så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Regner med å se deg på Våler snart, bmwccn dagene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Regner med å se deg på Våler snart, bmwccn dagene?? jo var temkt til det men nå er kontoen rimelig tom så vi får nesten bare se. hvilken dato er det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 22-23 ... Skrap sammen peng, blir artig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 22-23 ... Skrap sammen peng, blir artig! Ja skal se Ka jeg kan få te Skal du bort ? Og med hvilken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 fant noen bilder av bilen på bane.. er ikke det helt store action, var første gang med bilen på bane + dårlige sonar dekk og jeg er litt mer fart foran sladd type Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Den ser bra ut då... Ka med AE innsatser og 3 delte hjul av et slag ??? Vert helgrom då, kunne virkelig tenkt meg og kjent skyve i denne når du får 550kite på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 Den ser bra ut då... Ka med AE innsatser og 3 delte hjul av et slag ??? Vert helgrom då, kunne virkelig tenkt meg og kjent skyve i denne når du får 550kite på AE ringer er kjøpt ligger hjemme har bare ikke fått montert de Felger er oppe på prioriterings listen, må bare finne noe som er litt hyggelig pris på. Og jeg er på jakt etter 17" vinter felger fra 5 serie men liksom finne noe jeg liker. Prøve tur skal alltids kunne ordnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Den ser bra ut då... Ka med AE innsatser og 3 delte hjul av et slag ??? Vert helgrom då, kunne virkelig tenkt meg og kjent skyve i denne når du får 550kite på AE ringer er kjøpt ligger hjemme har bare ikke fått montert de Felger er oppe på prioriterings listen, må bare finne noe som er litt hyggelig pris på. Og jeg er på jakt etter 17" vinter felger fra 5 serie men liksom finne noe jeg liker. Prøve tur skal alltids kunne ordnes Du har planene på stell, blir nydelig dette.. Bare si fra når du skal selge hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå