RS-Heggem Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Men 550 derimot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 .... koser deg formye stian! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Men 550 derimot.. 550 var tallet vi så etter ja skal og hente kittet neste uke og gleder meg som en unge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 .... koser deg formye stian! ka nei? det går jo ikke ann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Bestilt nå? Fyyy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Bestilt nå? Fyyy kjøpte av en her inne måtte bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Løkrull! Hehe blir fett å både se og sitte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Løkrull! Hehe blir fett å både se og sitte på jau håper nå det frykter det kommer til og bli ørlite gran mer dekk forbruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Jeg liker at du gjør alle de riktige oppgraderingene før jeg kjøper bilen.. Du setter på kw v3 for meg også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Jeg liker at du gjør alle de riktige oppgraderingene før jeg kjøper bilen.. Du setter på kw v3 for meg også da? heheh joda jeg prøver syntes det var litt lite bang for the bucks med kw 17.000kr for litt mer justering er jo vilt jeg har det nye supersport black evelution coilover kittet på bilen nå og det er jo KW sertifisert og henger ganske godt, har kjørt på bane og var vel i grunn dekkene som var problemet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Veldig pen m3 og gratulerer med godkjenning tror eg siste litt på denne då du holdt på og bygge den i Arna.. Då eg trener der inne.. Hehe, Martin var vel med og lage buene på denne også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Jeg liker at du gjør alle de riktige oppgraderingene før jeg kjøper bilen.. Du setter på kw v3 for meg også da? For deg? Det blir da heller for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Veldig pen m3 og gratulerer med godkjenning tror eg siste litt på denne då du holdt på og bygge den i Arna.. Då eg trener der inne.. Hehe, Martin var vel med og lage buene på denne også ? Martin var med og sparkle i innspurten ja og en del andre bygget om på under 2 uker så måtte ty til litt dugnad på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 ja da er jeg heldig som har en kompis som er lakker som ordnet litt for meg i helgen han lakket næmelig bakluken min skal på BT i dag mandaag og vise bilen igjen og forhåpentligvis siste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Ble fett det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå