Gå til innhold

E46 M3 Ess 550 laguna seca * får nytt hjem*

sv90
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Strøkent :-).. Bare og gi et ved salg, skal ha ny bil til våren igjen :-).. Satser på og få solgt 330 snart :-) men tror eg havner på e39 m5 :-)

Edit: innlegg 1000 eyyy:-D

Det kan jeg gjøre :-)

E39 m5 er absolutt er frekk bil ja :-) men syntes de bruker litt mye suppe til en bruktbil :-P kjørte m3'n over fjellet i dag med et forbruk på 0, 8 brukte 3/4 tank Bergen Oslo

Yeey :-) og i min tråd :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøkent :-).. Bare og gi et ved salg, skal ha ny bil til våren igjen :-).. Satser på og få solgt 330 snart :-) men tror eg havner på e39 m5 :-)

Edit: innlegg 1000 eyyy:-D

Det kan jeg gjøre :-)

E39 m5 er absolutt er frekk bil ja :-) men syntes de bruker litt mye suppe til en bruktbil :-P kjørte m3'n over fjellet i dag med et forbruk på 0, 8 brukte 3/4 tank Bergen Oslo

Yeey :-) og i min tråd :-D

Ja, men riktige mods og gromme hjul så kan det bli veldig bra :-) eg kjører ikke bilen hver dag som en bruksbil siden eg har firmabil så for meg er ikke det forbruket så nøye om du skjønner, hehe... Ikke at bensinforbruk

Er det første mann tenker på med en M bil heller då hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men riktige mods og gromme hjul så kan det bli veldig bra :-) eg kjører ikke bilen hver dag som en bruksbil siden eg har firmabil så for meg er ikke det forbruket så nøye om du skjønner, hehe... Ikke at bensinforbruk

Er det første mann tenker på med en M bil heller då hehe

aahh men da er det vartfall ikke noe problem :) jeg må innrømme at jeg tenker litt på forbruk uansett hvilken bil jeg kjøper men så bruker jeg de til all mulig dritt kjøring som til jobb og butikk :P

kan fortelle at jeg vurderer og selge bilen om noen der ute er int i bilen.. kom med seriøse henvendelser vet ikke om jeg skal selge enda men leker litt med tanken..

kan selges med eller uten kompressor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er vel i grunn ikke bestemt om jeg skal selge eller ikke :-) er jo en sykt spesiel bil som jeg aldri kommer til og få make til igjen :-P

Men vurderer salg for jeg må flytte fra her jeg bor om noen måneder så da hadde det vært fint med litt mindre og betale på :-)

Innbytte er egentlig kun interessant vis dere har e90/91 eller e60/61 eller 1 serie eller e46 touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, er samme historien med aaaalle som bygger eller kjøper denne type bil, når de nærmer seg ferdig, såååå skal det selges :P slår nesten aldri feil :P fin blei den hvertfall :) ekke mange seca'er i landet :) egentlig fin farge det når man får svart kontraster :) cool cool :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe det er det nok sikkert :-) men dette er en standar greie for meg :-P har hatt 22 biler på 4 år så jeg har en greie med at når det er ferdig og det ikke er noe og gjøre så selger jeg :-P

Men får se om den blir solgt eller beholdt. Er ikke nødt og selge den så selges kun om prisen er rett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe det er det nok sikkert :-) men dette er en standar greie for meg :-P har hatt 22 biler på 4 år så jeg har en greie med at når det er ferdig og det ikke er noe og gjøre så selger jeg :-P

Men får se om den blir solgt eller beholdt. Er ikke nødt og selge den så selges kun om prisen er rett :-)

man blir fort lei ! men fy faen å man angrer når det er solgt igjen :P klør i fingrene til å kjøpe tilbake bilene jeg har solgt når jeg ser de kommer for salg igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man blir fort lei ! men fy faen å man angrer når det er solgt igjen :P klør i fingrene til å kjøpe tilbake bilene jeg har solgt når jeg ser de kommer for salg igjen :P

Hehehe stemmer det :-P angrer Alti når jeg kjøper en ny bil som ser ræv ut men de blir Alti bra te slutt :-)

Har bare sett en av bilene jeg har hatt for salg igjen så har sluppet unna den fristelsen :-P men blir nok nytt bygge prosjekt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...