Øyvind L. Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Skal sende et par E30M3 fjørbein til Nederland. Er det posten som er greiest og bruke eller er det andre firmaer som egner seg bedre? Noe som har et tips eller to?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 DHL ? frakter jo også nedover der trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Jeg brukte posten ned til Intrax. Hva skal du gjøre med dem ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Jeg brukte posten ned til Intrax. Hva skal du gjøre med dem ? Må bytte den ene uniballen i camberplaten. Sende ned begge to slik at de like godt bytter begge. Også overhaler de begge demperene når de først ha de ifra hverandre. De tok 1500kr pr demper for overhaling. Da oppgraderer de demperen med de nyeste og siste delene så får i utgangspunktet nesten ny demper for 1500kr stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Lurt Bra service og hyggelige folk oss dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå