///M_stian Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Framdører til e28 ønskes kjøpt! helst hvit å helst i sør-trøndelag, men alt av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Har dør høyre foran (passasjer side) ihvertfall.. Mulig det finnes mer, har ikke fått oversikten helt enda. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=231987 Østfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M_stian Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Har dør høyre foran (passasjer side) ihvertfall.. Mulig det finnes mer, har ikke fått oversikten helt enda.viewtopic.php?f=14&t=231987 Østfold Hvordan er døra med tanke på rust da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Har dører jeg, send meg ei melding på 48097025. Så skal jeg sende deg bilder av evt rust, da jeg er usikker på de selv. hehe. Men kan se når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå