Vevlen Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Hei, begynner å bli en stund siden sist nå. Men i det siste har det skjedd litt. AE er på plass. Mtech fanger er på vei i posten nå. Nye felger er også kjøpt inn. Felgene og fangeren kommer på til våren. Skal bli mere oppdateringer framover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vevlen Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Da har jeg fått Mtech fanger på bilen min. Ble veldig fornøyd Har også kjøpt inn sommerfelger. Som ble Gs Hyper Track 19" Kommer bedre bilder når været blir bedre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Ble kjempeflott med AE og ny fanger Har du vurdert GS sine LED smoked baklykter ? Har bestilt de til min bil Tror det vil gi rompa på bilen et lite løft. Si ifra vis jeg skal fjerne bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Jeg mener hvert fall at led lys er mye mye penere en de originale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vevlen Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Det kommer nok led baklykter på snart. Kommer snart bilder når sommerskoene kommer på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 er det de ae du linka til fra ekstralys du monterte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjotta Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Når du tok på M-Tech 2 fangeren. Byttet du noen deler? Mange sier du må bytte noen skinner (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå