Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

finnes det ferdige datasprut ledningsnett til m50 motor?

tenker ikke da på typisk Kdfi som man bruker orginalt ledningsnett.

men datasprut ledningsnett med "alle" kontaktene klare

Skrevet

Det blir vanskelig å generalisere sånt, kommer jo helt an på hvilket oppsett du skal ha med tenning, I/P / O/P funksjoner, osv, osv.

Så skal du ikke ha plug'n play sprut så blir du nok nødt til å ordne kontakter, og riktige lengder på ledninger selv. Såfremt du ikke kjøper et ferdig, brukt ledningsnett som er helt likt det du skal bruke.

Skrevet

Bjørnstad selger vell electromotive tec gt plug and play til orginal ledningsnettet.. Jeg kjører selv med electromotive tec gt og synst det er et godt sprut. Jeg laga overgang til orginal ledningsnett selv da di ikkje hadde komt med plug and play når jeg kjøpte!:P

Skrevet

Ellers så kör du Turbochip till helt original styrsystem så behöver du inte byta ut några kabelhärvor alls.

Jag programmerar anpassade Turbochip efter kundens setup. Bara skicka mig PM för mer info kring det.

Fixat massvis med Turbochip till både M20, M30, M40, M50 genom tiderna :) Både för 98 oktan och E85.

Mvh//

A.Fekzen

Skrevet

Det som er at motoren skal i en Opel så hvis jeg ikke bruker datasprut må jeg

koble opp orginalt ledningsnett uansett og da må jeg legge nytt til det jeg trenger av det runde kontaktstykke :P

Skrevet
Ellers så kör du Turbochip till helt original styrsystem så behöver du inte byta ut några kabelhärvor alls.

Jag programmerar anpassade Turbochip efter kundens setup. Bara skicka mig PM för mer info kring det.

Fixat massvis med Turbochip till både M20, M30, M40, M50 genom tiderna :) Både för 98 oktan och E85.

Mvh//

A.Fekzen

å er pris på sånn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...