Dal-z Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 heisann, har litt lyst å prøve ut plasti dip på felgene mine ettersom jeg har lyst å prøve noe nytt. har 19" bbs lm replica på e90 325d (link i signatur). lurer på hva som kunne blitt tøft, tror selv at rød eller blå kunne blitt litt frekt. noen andre formeninger? noen som har litt peiling på photoshop som kunne ordna en kjapp mod for meg? og forresten.. jeg driter i om du synes det er harry
ChristerM Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 Hvit og få den helt ned i bakken! Eventuellt kan gull være en frekk farge!
Dal-z Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 bilen står på bilstein b14 understell, så den er rimelig lav vet ikke helt om jeg har lyst på hvit. har lyst å prøve noe med skikkelig høy WTF-faktor, derfor jeg tenker blå/rød, hehe.. noen på forumet her som har litt peiling på photoshop og kan redigere det? kan ta bilder av bilen i dagslys i dag om det er ønskelig.
gallay Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 heisann,har litt lyst å prøve ut plasti dip på felgene mine ettersom jeg har lyst å prøve noe nytt. har 19" bbs lm replica på e90 325d (link i signatur). lurer på hva som kunne blitt tøft, tror selv at rød eller blå kunne blitt litt frekt. noen andre formeninger? noen som har litt peiling på photoshop som kunne ordna en kjapp mod for meg? og forresten.. jeg driter i om du synes det er harry Lys grønn synes jeg tøff
Pisani Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Tenkte selv å ta blå på ene siden og rød på andre, greit å kunne ha det litt spesielt når det bare er å dra det av når man er lei
FredrikWake Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 IKKE bruk plastidip på felger. Det tåler ikke avfetting
hypah Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Plastidip tåler ikke petroleumsbasert avfetting
FredrikWake Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Plastidip tåler ikke petroleumsbasert avfetting Riktig Foliatec sin sprayfolie tåler det.
Dal-z Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 hehe.. vet ikke helt når det kommer til lys grønn har mest lyst på rød eller blå. tror det blir å bestille rød! snakker du av egen erfaring FredrikWake? tror jeg prøver uansett jeg, morsomt å få testa litt!
hypah Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Jeg snakker av erfaring. Plastidippa 18" mine i gull
ChristerM Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Da har du brukt feil avfetting, Hypah Bruker du avfetting som ikke er petroleumsbasert går det helt fint
hypah Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Jada, jeg er av samme oppfatning som deg Men den tåler ikke så mye for det, min røyk når jeg fikk dekk på felga.
Dal-z Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 Har dekk på hjula så satser på at det går bra.. har fortsatt ikke bestilt, sliter med å velge rød eller blå
gallay Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Finnes jo andre farge kombinasjoner, men jeg synes lys grønt på en svart bil er knall tøff sånn for eks. mens sånn blir det i rød finish Finner vel ikke i blå PS: Bilen på første bildet synes jeg er tøff, skal man først med styling så skal det gjennomføres til den minste detaljen. Ikke bare bare utenom klistremerkene selvfølgelig( men smak og behag er dette)
Dal-z Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 den spacegrå bilen røde felger var jo ekstremt tøff! tror jeg bare tar og bestiller et sett med rød jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå