Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann,

har litt lyst å prøve ut plasti dip på felgene mine ettersom jeg har lyst å prøve noe nytt. har 19" bbs lm replica på e90 325d (link i signatur). lurer på hva som kunne blitt tøft, tror selv at rød eller blå kunne blitt litt frekt. noen andre formeninger? noen som har litt peiling på photoshop som kunne ordna en kjapp mod for meg? :)

og forresten.. jeg driter i om du synes det er harry :lol:

Skrevet

bilen står på bilstein b14 understell, så den er rimelig lav :)

vet ikke helt om jeg har lyst på hvit. har lyst å prøve noe med skikkelig høy WTF-faktor, derfor jeg tenker blå/rød, hehe..

noen på forumet her som har litt peiling på photoshop og kan redigere det? kan ta bilder av bilen i dagslys i dag om det er ønskelig.

Skrevet
heisann,

har litt lyst å prøve ut plasti dip på felgene mine ettersom jeg har lyst å prøve noe nytt. har 19" bbs lm replica på e90 325d (link i signatur). lurer på hva som kunne blitt tøft, tror selv at rød eller blå kunne blitt litt frekt. noen andre formeninger? noen som har litt peiling på photoshop som kunne ordna en kjapp mod for meg? :)

og forresten.. jeg driter i om du synes det er harry :lol:

Lys grønn synes jeg tøff :)

Skrevet

hehe.. vet ikke helt når det kommer til lys grønn :P har mest lyst på rød eller blå. tror det blir å bestille rød! :)

snakker du av egen erfaring FredrikWake? tror jeg prøver uansett jeg, morsomt å få testa litt!

Skrevet

Har dekk på hjula så satser på at det går bra.. har fortsatt ikke bestilt, sliter med å velge rød eller blå

Skrevet

Finnes jo andre farge kombinasjoner, men jeg synes lys grønt på en svart bil er knall tøff

sånn for eks. b3081b51c0b4.jpg

mens sånn blir det i rød finish

5p1exnrshz5yyy1dmjdd.jpg

Finner vel ikke i blå :(

PS: Bilen på første bildet synes jeg er tøff, skal man først med styling så skal det gjennomføres til den minste detaljen. Ikke bare bare :lol: utenom klistremerkene selvfølgelig( men smak og behag er dette)

Skrevet

den spacegrå bilen røde felger var jo ekstremt tøff! :D tror jeg bare tar og bestiller et sett med rød jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...