Simentp Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Hei! Har problem med min E39 at jeg må bruke nøkkelen for og åpne bagasjerommet, når jeg trykker på knapp inne i bilen, nøkkelen eller håndtaket over skiltet så kommer det bare en slags skurrelyd, akkurat som at det er 2 tannhjul hvor det ikke tar tak. Noen som har en DIY eller tips om hvordan man kan fikse det? Er en sedan forresten Mvh Simen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Gåen el-motor... Bare å begynne å plukke fra hverandre , så ser du fort hvordan det gjøres...Eneste problemet blir at ting blir opp-ned 23 67118368196 Sentrallåsmotor bakluke E-39 -09/97 org N 09/97 1,027.62 Alt.vare : 19093 (Alternativ vare for 67118368196) 804,61 kr. (inkl mva) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Gåen el-motor...Bare å begynne å plukke fra hverandre , så ser du fort hvordan det gjøres...Eneste problemet blir at ting blir opp-ned Hehe, men hørest ut som motoren går rundt, er bare at den ikke tar tak :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Da har du ett eller annet rundtomkring del nr.23/24 som ikke henger med...Kan være staget (nr 10) som har hoppet av... http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /23475.gif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Hmm, må nesten bare skru opp å feilsøke litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Bare å skru opp...så låse opp og igjen...da ser du med en gang hvor/hva som ikke henger med. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Legger til at den er veldig enkel å bytte,har gjort det på to av mine biler,Symtom er som regel en raspelyd fra sentrallåsmotoren(maskingevær)når motoren er utslitt,det er en plastbit som løsner på den.Går ikke å reparere du må ha ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Det er jo flott! Er nok som regel ikke noe å undre på, er det gåent så er det gåent.. Skal få tatt en kikk på det i helga tenkte jeg. Så får jeg bestille deler fra gs på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå