Magnum 310 Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Hei. Skrudde akkurat ned bakstillingen fra min 88mod. 320i. Denne har jeg ikke bruk for, så om noen trenger den kan den hentes for noen 100-lapper. Skal også skru ned forstillingen, så den kan også selges. Kan følge med senkefjører. Ligger i Ålesund/ M&R tlf 98611416 Mvh Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Mye skal du ha for kun travers foran og bak? Lyst å ha et sett liggende i kjelleren, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 skiver eller tromler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Har i grunn mest lyst å beholde fremre travers selv.. Den bake kan du få med bærearmene og akslinger for 400kr? Tror der står en knekt lufteskrue i ene sylinderen. Stand på sko og slikt aner jeg ikke, aldri kjørt med de, men handbrekket fungerte fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Kun interessert i traversene dessverre. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Oppsann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå