AlXz Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Noen tips her? Helt orginal m50b25 NV motor Blir nok chip til styring i første omgang. Hvilken størrlse bør jeg ha på dysene ?
Fekzen Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Ska du bara ladda 0,5 bar så kan du nästan ha kvar original dyser om du skaffar en ställbar progressiv BTR. Vill du ha lite extra för att eventuellt kunna ställa upp lite högre tryck sen så kan du ju sikta på M3 254 cc dyser. Ska du upp i runt 1-1,2 bar så rekomenderar jag att du kör M5 3.6 340cc eller M5 3.8 380cc eller tex Volvos 465 cc. Mvh// A.Fekzen
AlXz Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 Takker Har liggende e36 3.0 m3 dyser Noen som vet størrlse på disse ?
Fekzen Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Kolla bosch nummer så är det enkelt att kika upp storleken. Mvh//A
AlXz Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2012 Har 420cc dyser, hvordan vil det fungere ?
Fekzen Skrevet Oktober 15, 2012 Skrevet Oktober 15, 2012 Jag röstar på M3 - 254 cc (om du ska ladda just 0,5 bar) eller volvo 850 - 315cc om du ska ladda lite mer Ska du upp i 1-1,2 bar så blir som sagt 420 cc, 465 cc etc lagom. Det går såklart köra med 420cc dyser om du nu vill det och ladda 0,5 bar , men blir lite onödigt stort bara. Mvh A.Fekzen
AlXz Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2012 Har s50b30 m3/3liter dyser også Passer m3 fuelrailen på m50 ? m52 nuke fuelrailen min passa ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå