tobiastorvik Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Syns du skal la de ligge, tviler på at GS bildeler greier å matche prisen med senterkopper og dekk 19" er dessverre for stort for meg. Bra noen har trua! ser også att gs har bare 1 felg på lager av 8,5x19 og 1stk 9,5x19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Kom med bud.. Har lyst å få dem bort:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Hvilke pris ser du for deg egentlig? Disse hadde vært fine på en av mine E36 biler igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Hvilke pris ser du for deg egentlig? Disse hadde vært fine på en av mine E36 biler igrunn. Helt ærlig så vet ikke jeg.. Dem er brukt, 2 litt dårlige dekk( var skeiv spissing ).. Ser for me rundt 8k.. Kan hjelpe med frakt osv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Selges nå for 6000kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå