janerik171187 Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 er det noen spesiell plan ang bakluke gassdempergreiene (er vell no fjørpatent org) siden jeg ser det er moddet
BAYERNRACING Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Skrevet Januar 5, 2014 ja skal ha 2x 12" og mellomtone og diskant i hatthylla med kasse som går ned i bagasjen. derfor forsvant torsjonsfjærene:) må sveise inn en stiving under hatthylla. for og stive opp det som er kappet ut da...
BAYERNRACING Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Skrevet Januar 5, 2014 Jepp pris? sender du? er den hel uten skader?
Dirty Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 Skal være hel og pen ja kan ta et bilde ligger på delelageretHva byr du? sendt meg en Pm
BAYERNRACING Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Skrevet Januar 9, 2014 ja nå nærmer det seg snart grunning av bil.. litt lei pussing men ting skjer. skal gipse garasjen min før grunning legges på bilen. alt av rust er tatt på karroseriet nå. noe tilpassing og fester til fram og bak fanger må løses på en pen måte. tips?
BAYERNRACING Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Skrevet Januar 22, 2014 fått sparklet og rettet opp 1000 parkbulker og fjernet lister og sveiset hull til listene tatt en fargetest Og endelig startet med gipsing av garasjen, ble nesten ferdig med en vegg i dag. blir fliser på gulv
BAYERNRACING Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Skrevet Januar 22, 2014 fikk tak i en kopi m3 vinge i plast i helga:) for hele 350kr:)) i hel og grei tilstand.
BAYERNRACING Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Skrevet Januar 22, 2014 nei blir nok kawagrønn med flakes i lakken
BAYERNRACING Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Skrevet Januar 29, 2014 har da ikke ligget på latsiden i de siste ukene , må få garasjen ferdig innvendig nå har også kjøpt meg datasprut og bygget det inn på 35pin kontakten til bilen, pnp!
BAYERNRACING Skrevet Mars 14, 2014 Forfatter Skrevet Mars 14, 2014 Da var gulvet ferdig avretta og sparkling av vegger denne helga. Ble en endring av planen på gulvet. Blir epoxy istede. Lettere og holde reint. Har og reist skråkasser i tak/vegg hjørner. Felt inn lysarmaturer inni disse. Bilder kommer..
BAYERNRACING Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Skrevet Mars 26, 2014 Da er garasjen/lakkrommet ferdig!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nye vegger ,nytt gulv, nytt tak, nye lysrør og 100% tett rom. 2 vifter skal på veggen foran og 2 vifter bak med filter til avtrekk til lakkering. har også satt inn pc,tv,og stereo og kan legg tas ned ved lakkeing. dette ble jeg veldig fornøyd med lakkeringen kommer til og skje i april. montering i april-mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå