Gå til innhold

X5 2001 - Radio panel virker ikke... radio står på!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk et rart problem i X5'en i dag...

Radioen spilller og fungerer bra den... bortsett ifra at jeg får ikke gjort noe med den. Ikke vil den skues av (utenom ved tenning) og ikke får jeg skrudd på volum, skiftet kanal eller noe som helst annet heller. Panelet og displayet er helt dødt!

Det verste er at i morra kveld skal jeg kjøre på helgetur Porsgrunn / Stavanger tur/retur... og skulle gjerne hatt en fungerende radio.

Er det noen som har vært borte i samme type problematikk?

Det er en standard, eldre radio uten LCD og Navi...

• 2 weeks later...
Skrevet

Da var ny radio montert. Bestilte fra ebay torsdag ettermiddag og den kom på døra den påfølgende tirsdagen. Rett og slett imponerende hurtig!

Men jeg har lenge hatt mistanke om at antenneforsterkeren ikke har fungert optimalt i det følsomheten på radio har vært til tider dårlig. Og med ny radio ble det bare værre. Så i dag gikk jeg igang med feilsøking og ganske riktig... kabelbrudd i bakluka (ant.forsterkeren sitter i luka) Fikk loddet inn nye ledninger og med ett ble radioen strøken!

Koplet ryggekamera til spilleren også... og da radioen også har blåtann med full telefonfunksjon så blir dette bare bedre og bedre. GPS´en er (micro sd-card) iGO med bl.a velfungerende Norsk kart inkl fotoboksvarsling og ser ut for å fungere perfekt... likte veldig godt alle konfigurasjonsmulighetene den har. Har ikke prøvd DVD enda, men skjermen er stor og god og lover godt. Det er også et par extra videoutganger her så man kan kople et par extra skjermer om man ønsker det.

Den har også utganger for eksterne forsterkere og en egen subwoofer utgang for dem som har det behovet.

Jeg synes jeg har fått fantastisk mye for 3700,-

d1pi44e65fzyiu8hbutr.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...