ronnyskretting Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Som overskrift sier så selger jeg et sett originale M3 speil. Kom med seriøse bud. Skambud blir ikke vurdert. Da får dem heller ligge i garasjen. Send helst Pm eller sms: 98208512 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Fredagsbump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Mye vil du ha da? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Bud over 550 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Regner med de har varme? Hvordan virker dette på vanlig venstrestyrt bil? Må det bygges om ledninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Ledninger er helt likt uansett om det er høyre eller venstre ratta. Om det er varme tørr jeg ikke si ettersom jeg aldri selv har hatt dem på bilen min. Men de stammer fra en 97 modell m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Sjekk utstyrslista med understellsnr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Da hadde jeg trengt bilen og den har ikke jeg desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Har nå fått bud på 600,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Ingen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Det er vell feil på vinklingen av speil på høyre å venstre styrte biler... Jeg sitter også med ett sett m3 speil fra høyreratta m3 som jeg ikke får solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Ja litt, forskjell på vinklinga, men går an å kjøre med. Selger dem heller ikke til gis bort pris så vurderer å sette dem på min egen e 36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 En siste bump her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå