hao Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Selger prosjektet mitt Levanger i N-Trøndelag E36 320 Coupe med en litt trimmet 325 motor M50B25 singel vanos 1993 modell som har godt 260 000km mens motor har godt 186 000 km Nettopp EU godkjent med 0 feil Bilen er totalrenovert med nye hjulbuer og nye framskjermer. All rust er fjernet Skinnseter Full M3 styling. Nylakkert Short shift Har gjort jobben selv og kan ikke kalle meg proff men har skaffet meg all kunnskap fra fagfolk etter hvert som jobben er blitt gjort. Syns selv resultatet er meget bra. Det som kan trekke ned er lakken. Det er ikke tørrsprøytet eller sig men kan finne støv enkelte steder. Ny Alpine spiller og Plug &Play forsterker på 4x50w RMS 2x12" subber med forsterker, sikringsholder og 5 fahrads kondensator. Spiller meget bra. Leveres med originalt panser + øyelokk Er også med et Bad Boy panser lakkert bi samme farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 mulig at du bytter panser før salg? det så jo bare forferdelig ut hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 mulig at du bytter panser før salg? det så jo bare forferdelig ut hehe Står på originalpanser nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 meeget stilig bil, godt jobbet:) Om du enda har bilen til jeg har flytta til tr.heim (igjen for 3 gang:P) så tar jeg meg tiden til å sjekke den ut:) Må bare bli ferdig med den hersens e34:) som jeg har ballet med i 2 år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tnt Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 220 hester? Hvordan? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 mulig at du bytter panser før salg? det så jo bare forferdelig ut hehe Står på originalpanser nå. Hehe ikke meningen å rakke ned på noe du har brukt tid og penger på Men var ikke godkjent ombygget? var det så? og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 220 hester? Hvordan?Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Bare tull. Usikker på hvor mange hk det er men ut fra slike oppgitte tall i % er det det. Det er en M50B25 Lettet svinghjul Større innsug. Åpent Simonz filter (2300.-) Komplett M3 eksosanlegg inkl grenrør. Chip tilpasset dette Ut fra andre sammenlignbare biler er jeg temmelig sikker på at den har over 200 hk men ikke kjørt i benk. Har oppdaget en feil så jeg kommer tilbake med pris senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Tja, ser ingen grunn til at ikke du har over 200hk og vel så det. M3 grenrør alene hjelper deg vel dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Etter å ha prøvd for brede hjul slik at de tok borti skjermen fik jeg sprek i sparkel og lakk ca der hvor skjøten på den nye hjulbuen er. Hadde egntlig avtale om salg for 50 000,- men usikkert hvordan det blir. Senker prisen til 45 000,- med skaden. Alternativet er å ordne skaden i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Godkjent ombygget sporte jeg om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Godkjent ombygget sporte jeg om Beklager. Det så jeg ikke. Nei den er ikke det. Selger den som en trimmet 320. Pga av forsikring har jeg ikke brydd meg om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå