///Magnus Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Noen som vet om en fysisk butikk de selger xenon-pærer ol som nettbutikker gjør? Altså rimeligere enn overprisede originalpærer, og har et utvalg i fargetemp osv... Helst i Oslo - Vestfold-området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Fikk til at det var noen som sa at Biltema faktisk hadde OK pærer til en OK pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Siden jeg er en skeptiker til alt av bildeler hos biltema, vil jeg foreslå Wurth. De vet jeg har xenon pærer av god kvalitet, men kanskje litt dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Hm - det burde da finnes fysiske butikker med tilsvarende utvalg som alle disse nettbutikkene..? Jeg vil ha nye pærer i helgen, og det går ikke via nett - derfor jeg lurer. Kan jo sef kjøpe orignalpære hos forhandler, men vil ha 6000k, de har bare originale 4300k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Hverken Biltema eller Wurth er nettbutikker. Det er bare å gå inn i butikken så får du det du trenger)) Det rekker du før helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Mener bare å ha sett etter slikt på Biltema ol før, uten å finne noe annet enn det gamle utvalget av glødepærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 GS ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 GS ? Du av alle burde da vite at GS ikke er oppe i helgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 GS ? Du av alle burde da vite at GS ikke er oppe i helgene Så ikke først nå at han trengte det i helga da! Realcar har konkurssalg om dagene, og de holder til på kløfta! Ta en telefor dit så får du nok svar fort om de har eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Handla xenon pærer til e39 (original xenon) på biltema for to år siden, og dem funker perfekt den dag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 var innom mekonomen i åsane (BERGEN) og hørte om HID kits osv, der skrøt de da over at de hadde veldig billige xenon reservepærer til veldig gode priser og kvalitet, tror de tok ca 350/400kr hvis jeg ikke husker alvorlig feil Går utifra at andre mekonomen butikker har samme sortiment. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 De hadde pærer på Biltema, men bare 4200k. Jeg vil ha 6000k. Bra pris om kvaliteten er bra. 250,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå