Ebeltoft Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 heisann. lurer på om noen kan forklare meg litt om vindusspylersystemet til bmw e34. pumpa var koblet av siden forrige eier koblet strober på bryteren til å ha i grillen, tro det eller ei.. nå sitter jeg igjen med fire kabler ved tanken som jeg ikke har peiling på hvor skal, to kabler opp til spyledysene som er uten oppvarming, å en kontakt som kommer fra disse kablene pluss en tynn ledning som kan se ut som en jording. kan det være at det skal være oppvarmede dyser her? har prøvd å koble de kablene nede ved tanken til pumpa men ingen reaksjon.. viskeren går værtfall. lgger ved noen bilder av di kablene. håper noen kan hjelpe meg da det er utrolig irriterende at dette ikke fungerer nå har jeg en egen bryter som jeg har kobla direkte på batteriet og til pumpa...ikke veldig proft ;p takker for svar! mvh ebeltoft kabler ved spylertank kaber på panser kontakt på panser kabler ved tank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ebeltoft Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ebeltoft Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Noen som kanskje kan knipse noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Dra fram multimeteret ditt og mål på de to kabelskoa nede ved pumpa når du slår på spylervæska. Sjekk at det ikke er dårlig kontakt i kabelskoa. Det er oppvarmede dyser, men de trenger du ikke for å få spylervæska til å fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ebeltoft Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Skal prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå