bmwmann24 Posted August 30, 2012 Posted August 30, 2012 Kraftig havari på motoren!! Trenger en ny motor og hvis du har en så LET ME KNOW!! 2 syl polaris 700-800ccm som sagt:) Vintern starter sånn smått her i finnmark nå og jeg gidder ikke se kompisene dundre til fjells uten meg!
Frans2k Posted August 31, 2012 Posted August 31, 2012 Har en 900 viss det hadde vært aktuelt. Har alt.
Azeton Posted September 1, 2012 Posted September 1, 2012 Finland eller sverige er det vel masse billige liberty motorer?
bmwmann24 Posted September 1, 2012 Author Posted September 1, 2012 Har en 900 viss det hadde vært aktuelt. Har alt. Ey:=) pris! Fra hvilken årsmod?
bmwmann24 Posted September 1, 2012 Author Posted September 1, 2012 Finland eller sverige er det vel masse billige liberty motorer? Joda, har tenkt på saken med å dra til sverige å hente, mangler bil å lappen for øyeblikket da. Ikke aktuellt å sende skiten, da skatter og fandens oldemor følger med på kjøpet (har jeg hørt)
Frans2k Posted September 1, 2012 Posted September 1, 2012 Er frå en 2005/2006 rmk 4000,- med eksos, innsprut og tank med pumpe.
bmwmann24 Posted September 2, 2012 Author Posted September 2, 2012 Blir kanskje litt styr med ombygg av pumpe til min tank. evt bygge om tuil gassere.!? Ble litt gira 140hk e jo greit!
Frans2k Posted September 2, 2012 Posted September 2, 2012 Dette er ikke en kryssflow motor, så gasspjeld og eksos manifold er på samme side, altså på framside av motoren. Så gassere er det ikke plass til...
bmwmann24 Posted September 4, 2012 Author Posted September 4, 2012 høm, æ må sammenligne litt, vet av en sånn scooter!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now