TCCW Skrevet August 31, 2012 Skrevet August 31, 2012 La merke til en dam under fronten på passasjer siden på min 320 med m52 motor. Bilen har AC. Ser ut som en nippel som lekker ut vanndråper. Anyone?? Bildet er tatt under bilen opp mot høyre frontlykt:
Yttervik Skrevet August 31, 2012 Skrevet August 31, 2012 Må innrømme at jeg har litt problemer med å se både nippelen og væsken som lekker.. Men du kan jo lukte på det, og evt. smake? Mye lettere å finne ut da. Kan jo være fra AC, eller bare drenering av noe slag?
TCCW Skrevet August 31, 2012 Forfatter Skrevet August 31, 2012 Får du ikke forstørret bildet? Det har blitt foreslått lyktespylere. Det lukter spylevæske så det stemmer kanskje. Men lurer uansett da på hvorfor den drypper ut så mye
Yttervik Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Tror jeg ser den nå Hvis det lukter spylevæske så er det sikkert det. Må være en slange som har hoppet av?
Sturmtiger Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Det ser ut som en spylerveske tank, så det er helt sikkert en slange som har falt av. Kjøp ny justerbar klemme å sett den på igjen. :>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå