Gå til innhold

E36 318IS Coupe selges

Thewiz
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke fått ordnet med EU helt enda, men blir gjort i de nærmeste ukene. Det som skal gjøres er å bytte brekklaver, 2 stk brekkwaiere, fjær og oppheng i brekk, samt et 10cm bremserør som går til caliper på venstre side bak. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Bilen er nå EU godkjent. Det eneste som mangler er å få den gjennom en etterkontroll på CO% verdi eksos, dette er da en mangellapp fra vegvesen (ikke i forbindelse med eu-kontroll).

Tar gjerne i mot bud på bilen :)

Innbytte i dyrere bil kan være interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bilen står vinterlagret for øyeblikket, skal jeg vente til våren før jeg sletter mangellappen og ordner med sommerdekk / felg. Prisantydning til våren med slettet mangellapp (og nylig EU-godkjent) med sommerdekk/felg er da 50000. Sommerfelg er da M3 Double Spoke.

Ellers så kan bilen selges som den er i dag, med mangellapp og kun vinterdekk til 45000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Lufter denne litt igjen. Oppdatert førstepost, så hvis du er interessert, les hele førsteposten.

Er som tidligere nevnt EU godkjent og jeg har byttet katalysator og mangellappen er nå slettet.

Selges med noen greie Double spoke II felger med sommerdekk.

Må ikke selge denne, men jeg tar i mot bud da jeg muligens har en ny bil i kikkerten. :)

Send meg PM om du er interessert. Pris er nevnt litt rundt om i tråden her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Den tikker når den er kald, ikke når den er varm. Er ikke fikset nei, går helt fint å kjøre med.

Bytter diff på bilen til uka, så da er bilen kjørbar igjen :)

Holder til i Fredrikstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...