janerik171187 Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 tenkte jeg skulle sjekke om noen har en fin bakluke i sort til e30 2dørs, 4 dørs eller cab (alle er like) tror det er diamantsvartmetallic jeg har, kan sjekke opp, men kom med hvilken farge du har så finner vi ut av det. evnt om noen har carbon så er det og av int evnt bra hvitt panser og/eller bakluke til en ok penge så vurderer jeg det kanskje. den sorte bør være i så bra stand som mulig, helst henteavstand fra østfold/oslo, men er villig til å kjøre litt til riktig pris/stand (kan strekke meg en del timer om nødvendig og bra vær ) trenger og alt for å få clutchen til å funke på en e34, dvs pedalsett med alle clutchdelene fram til girkassa og slange opp til bremseveske beholder/løs beholder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 har en i laksilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 har en i laksilber mest på utkikk etter sort i denne omgang om jeg må lakke så har jeg en bra luke selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå