Gå til innhold

1987 BMW M535i - SOLGT!!!!

Mr Sportevo
 Share

Anbefalte innlegg

1987 M535i

Solgt ny i Sverige i 1987

km stand: GARANTERT 92000 km

Farge: Zinoberrød

Glass-soltak

Lyst sportsinteriør i tøy

Shadowline

8 + 9x16" BBS RS 061 og 062

Bilen har hatt to eiere før meg, og jeg har nettopp importert bilen fra Sverige.

Bilen har ikke rust, og har heller ikke hatt rust.

Interiøret er strøkent, førerstol er ikke slitt hull i som mange andre biler har, og innstigskanten er heller ikke tråkket ned.

Det er sjelden å komme over noe slikt. Understellet er totalstrøkent, ser ut som nytt. Forrige eier eide bilen i 15 år og kjørte kun 10.000km på de årene. Han har brukt tannbørste og kost under bilen, ser ut som ny.

Minuset med bilen er en og annen kjøpesenterbulk i en skjerm og en dør, kanskje 7-8 stk.

Jeg bor langt nord, og har ikke mulighet å dra innom de gutta i Oslo som er dyktige på å trekke ut slike småbulker. Men når den oppgaven er gjort, er bilen klar for Concours Délegance - bilutstilling.

Motorrom; ser ut som nytt. Har hatt en gjennomgang av understell og motor, motor går lydløst og ingen ventilslammer. Dette er 204 hk motor uten katalysator. Bilen går på 0,8 på mila i 120 km/t, fikk prøvd det på E4an i sommer. Den drar lett, og det kjenner man når man slipper gassen i oppoverbakker, og den fortsetter å dra, da er motoren frisk.

Bilder leveres ut til de som er seriøst interesserte og sender meg en utfyllende e-post, jeg gidder ikke å kaste bort tid på drømmere uten penger. Jeg har brukt nok tid på slikt. JA, jeg høres vel arrogant ut, men jeg er blitt mye mer enn 18 år og har forlatt puberteten for leeeenge siden ;-)

E.post til seriøse: (M3DTM@online.no), pris: kr. 175000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...