Gå til innhold

1990 mod E30 318 is... Rasling fra register. Ny strammer?


jonm
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Takk for det..!:) gleder meg til hel lakkering i april/mai..! Det såg kansje litt rart ut med den batterikassen, det ser kansje ut som jeg bare har spaklett over rusten, men det er ikke tilfelde asso..;) glemte bare å ta bilde av det litt før..

På all rust som er fjernett har jeg kappett ut alt som var rustet og sveist inn nytt med galvanisert plate, grunnet med Wurth sitt quatro ruststopp, bodywork/koroserrikjitt, grunning, lakk, body sort og tecktyl til slutt..:)

Nå blir det litt montering av motorrom, skjermer og frontblekk før jeg begynner å gjør resten av bilen klar til lakkering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Det går seint, men det går vertfall fremmover.. Håper på lakering april/mai.. Spørst hvor mye jobbing det blir. Litt missfornøyd med de uorginale skjermene, men skal få til dette..:) fikk foresten en ny skjerm av coed pga en bolk i den første jeg fikk. Så hvist det er noen som er innterisert i en høyre skjerm med en utoverbulk ved blinklyshull, så har jeg en liggende;)

yrjtlv9beki3p8o8jzzq.jpg

hx37sdqkgu3dr0kpj31w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det noen som synst det var kjekt med lim..:/ måtte renske opp i dette for å se under.. Og der var det selfølgelig litt rust..:( kom gjerne med ris/ros og gode tips og råd:) Må til molde for å leige en flaske med miso18 igjen. Så håper jeg på å bli ferdig med dette neste uke.

Har en ny Høyre skjerm med en "utover" bulk liggende. Denne gis bort..!:) Til den som kan og gidder og rette den..

bh7p7ihq37vm60axhr6h.jpg

iegp9yntzf3r7cx9ehg4.jpg

61tkiknu6mlbre4n3myx.jpg

p76f75ctcyme749tpag0.jpg

kahzycju070mbhkln5qc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...