Gå til innhold

1990 mod E30 318 is... Rasling fra register. Ny strammer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går litt seint om dagen, mesteparten av tiden går tilnfamilie og hus..:) har gjort litt da, og fant litt mer rust en det jeg trodde...:/

h8rjhlo9kcymkgplbddz.jpg

63e3jxvbhcapzp9xideo.jpg

yz50lj1mceyzbsbxw7ks.jpg

1oo1ips47ror766491h8.jpg

vk3qd9rlgznjskquvpq7.jpg

Skrevet

Flott bil du har ;-) Der var jo ikke så mye rust at det ikke kan fikses:-)

Må spørre deg dele nr til front plata di?

Kjellsen

Sent from my ST27i using Tapatalk 2

Skrevet

Ikke orginal frontplate nei.. Kun panser som er bestilt orginalt.. Jo, så langt jeg kan se så er det bra passform.

S50 er gromt d da.. Men er ikke så veldig gira på å bygge om ett slikt bra eksemplar av IS. Men også gira på s50..;) hehe.. Det blir ivertfall lakering i første omgang.. Har ett dilemma dær også, m-teck 2 eller slik den er idag..

Skrevet
Ikke orginal frontplate nei.. Kun panser som er bestilt orginalt.. Jo, så langt jeg kan se så er det bra passform.

S50 er gromt d da.. Men er ikke så veldig gira på å bygge om ett slikt bra eksemplar av IS. Men også gira på s50..;) hehe.. Det blir ivertfall lakering i første omgang.. Har ett dilemma dær også, m-teck 2 eller slik den er idag..

Bestilte u.org selv , får se hvor godt det passer her da :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

Syntes du skal holde den som den er. s50 og mtech 2 er rått det men det er jo noe alle har nå om dagen, er ikke så mange ekte is'er ute å går lenger.

Så veldig strøken ut med nokså lite rust til å være en 23 år gammel bil! Og det interiøret er jo helt nydelig :D følger med :D

Skrevet

Sant so sant.. Har fått gjort litt kapping og sveising ikveld også.. Kommer bilder etter hvert.. HATER rust...!! Er jeg aleine om d..??;)

Skrevet
Hold den som en IS og heller tune motoren og understellet :) Rått med 16V 4`er å :)

+1

det er en flott e30 du har her, trenger bare noen gromme felger nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...