Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kan strekke meg litt på pris, helst i nordland (troms/nord trønderlag er ok.)

Eu ok en stund fremover er ett solid plus, men så lenge det ikke er alt for omfattende arbeid som skal til for å få han i forskriftsmessig samt. at jeg får kjørt han hjem er det meste aktuelt.

Firer eller sekser er ikke så farlig da det no ikke blir så mye herjing, er dog lei av å skru på dritbiler så nå som jeg trenger ny igjen tenkte jeg at jeg iallefall skulle gå for riktig merke. :)

Kan svare her, eller så kan jeg nåes på 92499792/kris_sandnes@hotmail.com

Årsavgift 2012 må være betalt.

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...