T. Thøgersen Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 Kommer an på på om pakning, stempel og forbrenningsrom er standard. Går vi utfra det, er det vel 9,7:1 på motorer uten kat og 8.8:1 på de med kat. -885toppene er like mtp kompresjonsforhold uansett. En -731topp bør modifiseres litt hvis den skal brukes på B25 blokk, så vet ikke helt hva det blir.
oddis Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 885-toppen står vel kun på katalysatorversjoner Thøgersen? (Altså 8,8:1 komprsjon, der pre-facelift har 9,7:1 og 731 toppen?) Eller tar jeg feil?
karsten Skrevet September 28, 2012 Forfatter Skrevet September 28, 2012 det står 25 6 E på blokka. fant ut att det er en 9.7:1 komp motor. hadde det vært en K mootor hadde det vært 8.8:1 komp.
e30 tic Skrevet September 28, 2012 Skrevet September 28, 2012 885-toppen står vel kun på katalysatorversjoner Thøgersen? (Altså 8,8:1 komprsjon, der pre-facelift har 9,7:1 og 731 toppen?) Eller tar jeg feil? du tar feil ja
karsten Skrevet September 30, 2012 Forfatter Skrevet September 30, 2012 Da er Turbo ting lagt ut til salgs på forumet. passet dårlig nede i e21'en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå